نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

دواین جانسون نقش پادشاه کامهامها را در فیلم جدید رابرت زمکیس بازی می‌کند

دواین جانسون قرار است در فیلم جدید رابرت زمکیس که The King (شاه) نام دارد، یک نقش تاریخی را بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دواین جانسون ملقب به راک، قرار است با رابرت زمکیس، کارگردان سرشناس هالیوود در فیلم جدیدش همکاری کند. در این فیلم جانسون قرار است نقش اولین حاکم یک حکومت پادشاهی در هاوایی را بازی کند. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، جانسون در فیلم The King قرار است نقش کامهامها را بازی کند و تمرکز داستان این فیلم درام تاریخی نیز روی این شخصیت خواهد بود. رابرت زمکیس کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از رندل والاس، نویسنده فیلمنامه فیلم Braveheart (شجاع‌دل)، بر عهده خواهد داشت.

Robert Zemeckis

کامهامها موفق شد پس از سال‌ها جنگ و خونریزی، در طول سال ۱۷۹۰ میلادی جزایر هاوایی را با موفقیت متحد کند و تبدیل به اولین پادشاه هاوایی شد. او همچنین معتقد بود که حتی پس از مرگش، جزایر هاوایی متحد باقی خواهد ماند. علاوه بر بازی، جانسون به‌همراه زمکیس و دنی و هیرام گارسیا، به‌عنوان تهیه کننده نیز در فیلم The King حضور خواهد داشت. کمپانی برادران وارنر نیز وظیفه انتشار این فیلم را بر عهده دارد. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم The King اعلام نشده است، اما فیلمبرداری و تولید این فیلم در طول سال ۲۰۲۰ انجام خواهد شد. 

جانسون برنامه بسیار پر کاری را دارد و در حال حاضر در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) حضور دارد و سپس او به ترتیب در پروژه‌های دیگری چون فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو)، دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) و فیلم Red Notice (اعلان قرمز)، به ایفای نقش خواهد پرداخت. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده