// جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Warhammer: Vermintide 2 را به مدت پنج روز به رایگان روی استیم تجربه کنید

کاربران استیم می‌توانند بازی Warhammer: Vermintide 2 را به مدت پنج روز به رایگان روی استیم تجربه کنند.

بازی‌ های رایگان همیشه بخشی از پلتفرم استیم هستند و در بازه زمانی‌های مختلف، شاهد رایگان شدن بازی‌های سرشناسی به مدت محدود هستیم. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران کامپیوتر می‌توانند با مراجعه به شبکه استیم بازی Warhammer: Vermintide 2 را دانلود و به مدت پنج روز تجربه کنند؛ به عبارتی بازی Warhammer: Vermintide 2 از تاریخ هشت شهریور ماه (۳۰ آگوست) تا تاریخ ۱۲ شهریور ماه (سه سپتامبر) به صورت رایگان در دسترس کاربران استیم است.

بازی Warhammer: Vermintide 2، یک بازی اکشن اول شخص با حالت مشارکتی چهار نفره است که بازیکنان در جریان آن با Waveهای متعددی از دشمنان روبه‌رو می‌شوند. در ادامه مشخص شده است که رایگان شدن بازی، به مناسبت عرضه بسته الحاقی Shadows Over Bogenhafen است. از این رو کاربران فرصت این را دارند تا Warhammer: Vermintide 2 را تجربه کنند و در صورت علاقه، بازی اصلی و بسته الحاقی ذکر شده را خریداری کنند.

بسته الحاقی Shadows Over Bogenhafen دو سطح (Level) جدید، مراحل و آیتم‌های تزئینی جدیدی را به بازی Warhammer: Vermintide 2 اضافه می‌کند. بسته الحاقی ذکر شده ۹.۹۹ دلار قیمت دارد و در ادامه می‌توانید ویدیو روز انتشار آن را در زومجی مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

در انتها مشخص شده است که بازی Warhammer: Vermintide 2 نیز با ۵۰ درصد تخفیف در فروشگاه استیم قابل خریداری است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده