// جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

محتوای اختصاصی کاربران پلی استیشن 4 بازی Destiny 2: Forsaken معرفی شد

کاربران پلی استیشن 4 با خرید بسته الحاقی Forsaken بازی Destiny 2، محتویات اختصاصی نظیر ست Armor و اسلحه Exotic، دریافت خواهند کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی محتویات انحصاری زمانی جدیدی را برای بازی Destiny 2 معرفی کرده است. کاربران پلی استیشن 4 با خرید بسته الحاقی Forsaken بازی Destiny 2، محتویات اختصاصی دریافت خواهند کرد که شامل ست Armor برای تمامی کلاس‌های بازی، اسلحه اگزوتیک، سفینه و Strike می‌شود. نکته‌ی جالب این این است که این مزیت‌ها، در تاریخ نامشخصی از پاییز ۲۰۱۹ برای کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد.

جاستین ماسونگیل، مدیر شبکه اجتماعی سونی، در وبسایت پلی استیشن بلاگ اطلاعات بیشتری را از مزایای اختصاصی بازی منتشر کرد. در بخش Armorهای در نظر گرفته شده برای هر کلاس، شاهد ست لباس Thorium Holt برای کلاس وارلاک، ست لباس Red Moon Phantom برای کلاس هانتر و ست لباس Mimetic Savior برای کلاس تایتان هستیم. این سه لباس در درنگ‌های مشکی و نقره‌ای در دسترس کاربران قرار داده می‌شود.

اسلحه اگزوتیک در نظر گرفته شده برای کاربران PS4، اسلحه Wavesplitter است که یک پرتو انرژی در سه سطح مختلف با قدرت‌های متفاوتی را شلیک می‌کند؛ به عبارتی هرچقدر که دکمه تریگر کنترلر خود را نگه دارید، قدرت آسیب رسانی و اندازه لیزری که شلیک می‌شود، بیشتر خواهد بود. از طرفی با جمع‌آوری Orb of Light، می‌توانید سریعا قدرت Wavesplitter را به حداکثر برسانید.

در ادامه اطلاعاتی از سفینه‌ی بازی در دسترس قرار گرفته است که Great Beyond نام دارد. در توضیحات این سفینه آمده است که Great Beyond از کشوری ناشناخته آمده است که هیچ شخصی از آن جا زنده خارج نشده است. در انتها مشخص شد که Strike انحصاری زمانی کاربران پلی‌استیشن 4، Broodhold نام دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد اعماق Tangled Shore را برای نابودی هجوم کندو (گروه Hive) بگردید؛ این ماموریت با یک مبارزه علیه Hive Brood Queen به اتمام می‌رسد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Destiny 2 و بسته الحاقی Forsaken چیست؟ همچنین کاربران پلی استیشن پلاس می‌توانند این بازی را دانلود و به رایگان تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده