نویسنده: محمد حیدری
// جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

تصاویری چشم‌نواز از بازی The World Ends With You: Final Remix منتشر شد

کمپانی اسکوئر انیکس، تصاویر جدید و اطلاعات تازه‌ای از بازی The World Ends With You: Final Remix را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

به‌تازگی کمپانی Square Enix تصاویر تازه‌ای از جدید‌ترین اثر ریمستر‌شده‌ی خود خود تحت عنوان The World Ends With You: Final Remix را در اینترنت منتشر کرده است. این نسخه از بازی به طور انحصاری روی پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در میان اطلاعات منتشر‌شده، تصاویری از سناریوی جدید بازی با نام A New Day و کاراکتر جدید بازی، دختری به نام کوکو (Coco)، نیز به چشم می‌خورند. کوکو بسیار سرزنده و خوشحال است و به شدت به صنعت مدلینگ علاقه دارد. از دیگر خصوصیات بارز او می‌توان به پریدن در میان صحبت‌های دیگران اشاره کرد.

The World Ends With You Final Remix

علاوه بر این، یک حالت سخت (Hard mode) نیز برای سناریوی جدید این بازی نیز تعریف شده است. همچنین پنج ماموریت تازه در حالت‌های Battles ،Curse ،Restore ،Split ،Sync Rave و Raven Ball قابل دسترس خواهند بود. چندین نشان پینی (Pin badges) جدید نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت که دو مورد از آن‌ها را در تصاویر منتشر‌شده مشاهده خواهید کرد.

The World Ends With You Final Remix

این بازی در تاریخ‌های ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) در ژاپن و ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) در آمریکا برای کنسول Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

در ادامه شما همراهان عزیز زومجی را به تماشای تصاویر منتشر شده از بازی The World Ends With You: Final Remix دعوت می‌کنیم:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده