// جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

بازی Mortal Royale در سبک بتل رویال با ۱۰۰۰ کاربر معرفی شد

بازی Mortal Royale که در سبک بتل رویال طراحی شده است، ۱۰۰۰ کاربر را در یک منطقه به جان یکدیگر می‌اندازد.

با توجه به محبوبیت و درآمد بالای سبک بتل رویال همچون بازی‌های Fortnite و PUBG، بسیاری از بازی‌سازان به ساخت بازی‌ها در این سبک روی آورده‌اند. حال به تازگی استودیو استار والت ای‌بی (Star Vault AB) از بازی Mortal Royale در همین سبک رونمایی کرده است که با دنیای فانتزی و محیط بسیار بزرگ در قالب نسخه آزمایشی (آلفا محدود) در دسترس کاربران قرار داده می‌شود.

بازی Mortal Royale قرار است در قالب نسخه Early Access به دست کاربران پی سی برسد اما پیش از آن سازندگان قصد دارند نسخه آزمایشی آن را به صورت آلفا محدود یا همان Closed Alpha در دسترس کاربران قرار دهند. نسخه ارلی اکسس این بازی برای انتشار در سال آینده میلای برنامه‌ریزی شده است و در آن سو کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی رویال مورتال برای نسخه آزمایشی آن ثبت نام کنند.

تعداد یک هزار نفر در بازی Mortal Royale حضور پیدا می‌کنند و همانند بازی‌های مشابه، طوفان بزرگی محیط بازی را رفته رفته کوچک‌تر می‌کند. در جریان بازی شما با استفاده از اسب‌ها و دیگر حیوانات سرعت خود را افزایش می‌دهید تا به محیط‌های شلوغ‌تر برسید تا به نبرد با دیگر کاربران بپویندید. همانند بازی های بتل رویال دیگر، در حین بازی باید به جمع‌آوری آیتم‌ها بپردازید و تجهیزات کاراکتر خود را همچون زره‌، سلاح، تیرکمان و حتی جادوهای خود را ارتقا دهید.

در ادامه می‌توانید نگاهی به ویژگی‌های کلیدی بازی Mortal Royale بیندازید:

  • بزرگترین محیط بازی بتل رویال
  • تجربه بتل رویال با ۱۰۰۰ نفر بازیکن
  • سلاح‌های مختلف از جادوها گرفته تا نیزه‌ها
  • بازی تحت پشتیبانی پلتفرم استیم بدون نیاز به ساخت اکانت جداگانه در وب‌سایت سازندگان
  • سیستم مبارزه غنی با هیت‌باکس‌های متفاوت
  • بیش از ۱۰۰ نوع اسلحه مختلف
  • ۲۱ نوع زره متفاوت به همراه ۱۰ قطعه مختلف که از آن می‌توان تجهیزات ترکیبی مختلفی برپا کرد.
  • بیش از ۶۰ نوع جادو
  • بازی رایگان (Free to Play)
  • توانایی شخصی سازی ظاهر کاراکتر

بازی Mortal Royale برای پی سی در حال ساخت است. نسخه آلفا محدود این بازی به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد و بازی در سال ۲۰۱۹ به طور Early Access قابل بازی خواهد بود. همچنین برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن نیز سر بزنید. برای آشنایی با محیط و گیم پلی بازی در ادامه می‌توانید نگاهی به ویدیو آن بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

آیا با وجود بازی‌ّهای بتل رویال محبوبی همچون H1Z1 و حالت‌های بتل رویال بازی‌های Battlefield V و Black Ops 4، بازی Mortal Royale می‌تواند با این آثار رقابت کند؟


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده