نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

کمک یک میلیون دلاری الکترونیک آرتز به خانواده آسیب‌دیدگان حادثه جسکون ویل

در جریان کمپین حمایتی کمپانی EA برای پشتیبانی از خانواده‌های آسیب‌دیده‌ی حادثه‌ی جکسون ویل، مبلغ یک میلیون دلار به این خانواده‌ها اعطا خواهد شد.

روز یکشنبه‌ی هفته‌ی جاری بود که طی یک حادثه‌ی تیراندازی در تورنمنت بازی Madden NFL 19 که در منطقه‌ی جکسون‌ویل فلوریدا برگزار می‌شد، چهار نفر کشته و نه نفر مجروح شدند که جامعه‌ی جهانی را در اندوه فرو برد. حال امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی آگاه شدیم که کمپانی الکترونیک آرتز در نظر دارد تا با راه‌اندازی کمپین حمایتی Jacksonville Tribute، از آسیب‌دیدگان این حادثه‌ی غم‌بار پشتیبانی کند.

کمپین Jacksonville Tribute در وهله‌ی اول به حمایت مالی از آسیب‌دیدگان این حادثه، یعنی خانواده‌های تیلور رابرتسون و الی کلایتون (که جانشان را در این اتفاق از دست دادند) و صد البته تمام کسانی که در این حادثه آسیب دیدند، اختصاص دارد. خود کمپانی EA مبلغ یک میلیون دلار را برای حمایت از این افراد جمع‌آوری کرده است و به‌زودی، علاقه‌مندان می‌توانند هر قدر که دوست دارند به حساب این کمپین واریز و به آسیب‌دیدگان این حادثه کمک کنند.

گفتنی است که در جریان این پویش حمایتی، یک استریم زنده هم برگزار خواهد شد و طبق گفته‌ی EA، هدف آن‌ها از برگزاری این استریم، دور هم جمع کردن جامعه‌ی بازیکنان Madden NFL است. این رویداد در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برگزار خواهد شد.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده