// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

تریلر گیم پلی بازی Spelunky 2 منتشر شد

استودیو Mossmouth پس از گذشت یک سال از معرفی بازی Spelunky 2، تریلر گیم‌پلی آن را منتشر کرد. 

سال گذشته در جریان نمایشگاه Paris Games Week بازی Spelunky 2 معرفی شد و حال سازندگان تریلر جدیدی از آن منتشر کردند که گیم پلی این اثر را نشان می‌دهد. استودیو ماس‌ماوت (Mossmouth) با انتشار ویدیو جدید قصد دارد کاربران را با Ana Spelunky آشنا کند که در واقع دختر کاراکتر اصلی Spelunky است و شخصیت اصلی نسخه دوم این بازی به‌شمار می‌رود.

آنا در کنار کاراکتر‌هایی دیگر نظیر مارگارت تانل، کالین نورتوارد و روفی د اسالت در این بازی حضور پیدا می‌کنند. تمامی کاراکتر‌های یاد شده در بخش آنلاین و چندنفره این بازی قابل بازی خواهند بود. گفتنی است که قابلیت تجربه آنلاین این بازی ویژگی‌ تازه‌ای است که به سری بازی‌های Spelunky اضافه شده است. علاوه بر آن، شاهد مکانیزم جدیدی نیز خواهیم بود؛‌ به طوری که کاربران می‌توانند با استفاده از حیوانات و سواری گرفتن از آن‌ها در غار‌های بازی به جست و جو بپردازند.

محیط‌های بازی نیز در جریان تریلر به نمایش گذاشته می‌شوند که گویا خطرات زیادی در گوشه و کنار آن‌ها انتظار کاربران را می‌کشد. تله‌ها، دشمنان سریع، گودال‌های مواد مذاب و دیگر موارد از عواملی هستند که در بازی باید از آنها دوری کنید. گویا سرعت گیم پلی بازی نسبت به نسخه قببی افزایش پیدا کرده است و شاهد روندی سریع‌تر هستیم. چالش‌های بازی نیز به طور چشمگیری بیشتر شده‌اند.

Spelunky 2 یک بازی اکشن و پلتفرمر است که در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی جدید آن را تماشا و دانلود کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی پلتفرمر و دوبعدی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده