// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

در Cyberpunk 2077 شخصیت های بازی به پوشش و ظاهر شما واکنش نشان خواهند داد

پاتریک مایلز در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده است که NPCهای بازی Cyberpunk 2077 به ظاهر و پوشش شما واکنش نشان خواهند داد.

با منتشر شدن اخبار مرتبط با بازی Cyberpunk 2077، مخاطبان بازی‌های ویدیویی بیش از پیش تشنه‌ی تجربه این بازی سایبرپانکی می‌شوند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت دوال شاکرز در نمایشگاه گیمزکام 2018 توانسته است گفت‌وگویی با پاتریک مایلز، طراح مراحل Cyberpunk 2077 داشته باشد.

دوال شاکرز از مایلز در مورد عینی‌سازی‌های (منظور از عینی‌سازی همان شی‌ء‌انگاری است که شخصیت‌ها برای رسیدن به اهداف خود دست به هرکاری می‌زنند) بازی Cyberpunk 2077 سوال کرده است که یکی از مواردی است که استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، آن را در بازی‌های خود لحاظ کرده است. پاتریک مایلز در این باره می‌گوید:

این [جهان بازی Cyberpunk 2077] دنیایی است که سیستم و قدرت مردم را عینی‌سازی می‌کند. به‌ عبارتی مردم برای رسیدن به خواسته‌های خود تن به شیء‌انگاری می‌دهند که این کار، در راستای رسیدن به هدفی که دارند، انجام می‌شود. قطعا عینی‌سازی، تم اصلی بازی Cyberpunk 2077 است.

در ادامه پاتریک مایلز به مورد جالبی اشاره کرد که در مورد واکنش NPCهای (شخصیت‌های غیرقابل بازی) شهر نایت سیتی بود. وی در این باره گفت:

شیوه لباس پوشیدن‌تان و شیوه شخصی‌سازی شخصیت‌تان؛ این‌ها مواردی هستند که می‌خواهیم جهان به آن‌ها واکنش نشان دهد.

با توجه به صحبت بالا، مایلز تایید کرد که NPCهای بازی Cyberpunk 2077 به نحوه لباس پوشیدن و ظاهر شخصیت V واکنش نشان خواهند داد. وی در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که این مورد، در گذشته به شکل محدود در بازی‌هایی نظیر بازی Alpha Protocol و بازی The Elder Scrolls II: Daggerfall انجام شده است.

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های پیتر مایلز چیست؟ بازی Cyberpunk 2077 برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد و امیدواریم هرچه زودتر، تاریخ عرضه‌ی بازی مشخص شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده