نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

جزئیات آپدیت های بعدی بازی Star Wars Battlefront II منتشر شد

اضافه شدن یک سری پوشش و کاراکتر در کنار یک حالت جدید، از جمله مواردی است که قرار است در قالب یک سری آپدیت، در بازی Star Wars Battlefront II انجام شود.

با اینکه انتشار بازی Battlefield V اولویت اول استودیو DICE است، اما این بدین معنی نیست که استودیو مذکور بخواهد بی‌خیال بازی Star Wars Battlefront II شود. به‌تازگی در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با توجه به مطلبی که در بلاگ رسمی بازی منتشر شده، آگاه شدیم که استودیو DICE و کمپانی EA قرار است یک آپدیت جدید برای این بازی منتشر کنند و در جریان آن، محتویات جدیدی را به بازی اضافه کنند.

بعد از انتشار پوشش‌های مختلف برای Clone Trooper و بازگشت کاراکتر قابل بازی Palpatine، در سپتامبر (شهریور-مهر) امسال قرار است محتویاتی جدید به بازی اضافه شود. یکی از این محتویات جدید، انتشار یک افزونه و بهبود سیستم Squad بازی است و به واسطه‌ی آن، بازیکنان می‌توانند پس از مرگ‌شان در بازی، در کنار دیگر هم‌تیمی‌های خود ظاهر (ری‌اسپاون) شوند.

در ماه اکتبر (مهر-آبان) قرار است کاراکتر General Grievous به بازی اضافه شود و در ماه نوامبر (آبان-آذر) کاراکتر Obi-Wan Kenobi و یک نقشه‌ی Galactic Assault جدید را در بازی خواهیم دید. در نقشه‌ی مذکور وسایل نقلیه‌ای مثل STAP ،BARC و AT-TE یافت می‌شود.

در پایان، آپدیت زمستانه‌ی بازی دو کاراکتر جدید و قابل بازی را به Star Wars Battlefront  II اضافه خواهد کرد؛ در کنار اضافه شدن دو شخصیت Count Dooku و Anakin Skywalker، یک پوشش جدید برای رسته‌ی Clone Trooperها به بازی اضافه می‌شود. علاوه بر این موارد، سازندگان بازی از اضافه شدن یک حالت جدید به بازی خبر داده‌اند. این حالت در یک نقشه‌ی بزرگ جریان دارد و ویژگی‌های سند-باکس در آن دیده می‌شود. به نقل از سازندگان بازی، بازیکنان در این بخش به دو تیم تقسیم می‌شوند و باید با تسخیر نقاط مختلف نقشه، در پایان سفینه‌ی دشمن را بگیرند.

بازی Star Wars Battlefront II را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده