نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

هدست 2 Elite Pro کمپانی Turtle Beach برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 معرفی شد

هدست Elite Pro 2 کمپانی Turtle Beach در ۲۵ شهریور و به قیمت ۲۴۹.۹۵ دلار عرضه خواهد شد.

به‌تازگی و درجریان تازه‌ترین اخبار سخت افزار آگاه شدیم که کمپانی Turtle Beach نسخه‌ی جدیدی از هدست Elite Pro 2 خود را معرفی کرده است. این هدست جدید که در ساختش از دیدگاه‌های اعضای تیم‌های ورزش‌های الکترونیک همچون OpTic Gaming، Splyce و Houston Outlaws استفاده شده، از فناوری جدید SuperAmp برای متعادل کردن صدا در ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بهره می‌برد. این فناوری جدید، سیستم Amp جدید فناوری Windows Sonic surround و DTS 7.1 surround sound را به ترتیب روی نسخه‌ی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 مجهز می‌کند. این هدست گیمینگ را می‌توان از طریق بلوتوث به گوشی‌های هوشمند متصل کرد و با گوشی، تنظیمات مربوط به میکروفون چت صوتی و موارد این‌چنینی را انجام داد.

Turtle Beach Elite Pro 2

از این هدست می‌توان روی پی سی هم استفاده کرد. در طراحی هدست جدید Elite Pro 2 از یک هدبند آهنی و یک سری خنک کننده در بخش مخصوص قرارگیری گوش استفاده شده و در کنار آن‌ها، طراحی هدست به گونه‌ای انجام شده که به بهترین شکل ممکن در گوش جا بگیرد و برای افراد عینکی هم مناسب باشد و اذیت‌شان نکند. کاربران همچنین می‌توانند میکروفون این هدست را از آن جدا کنند و آن را هر طور که دوست دارند شخصی‌سازی بکنند. هدست Elite Pro 2 در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد و یک نسخه‌ی ویژه از آن هم برای ست شدن با کنترل جدید ایکس باکس وان یعنی Xbox Elite controller عرضه خواهد شد.

Turtle Beach Elite Pro 2

این هدست در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) هم در آمریکا و هم در اروپا عرضه می‌شود و ۲۴۹.۹۵ دلار قیمت خواهد داشت. در ادامه ویدیو معرفی این محصول را تماشا می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده