// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

بازی Untitled Goose Game با محوریت شبیه ساز غاز معرفی شد

بازی Untitled Goose Game که در آن کاربران هدایت یک غاز شرور را برعهده می‌گیرند در اوایل سال ۲۰۱۹ برای سوییچ و پی سی منتشر می‌شود.

چندین سال است که بازی‌سازان به دنبال ساخت آثار عجیب و غریبی می‌روند که از این طریق بتوانند با سبک‌های منحصر‌به‌‌فرد و تازه، نظر کاربران را به خود جلب کنند. از آثاری که در سبک «شبیه ساز حیوانات» توسعه یافته است می‌توان به بازی‌هایی همچون زنبور عسل، شبیه‌ساز بز (Goat Simulator) و دیگر آثار اشاره کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی شاهد اثر دیگری در این سبک با نام بازی Untitled Goose Game بوده‌ایم که برای نینتندو سوییچ معرفی شده است. همانطور که از نام بازی پیدا است، کاربران در آن هدایت یک غاز را برعهده می‌گیرند.

کمپانی نینتندو (Nintendo) در جریان رویداد بازی‌های مستقل که با نام Nindies Summer Showcase 2018 برگزار شده است به طور رسمی تریلر بازی Untitled Goose Game را به نمایش گذاشت. در جریان این بازی کاربران در حالی که هدایت یک غاز را برعهده می‌گیرند یک روند مخفی‌کاری را نیز پشت سرمی‌گذارنند.

در توضیحاتی که در ویدیو این بازی دیده شد نوشته شده است:

صبح زیبا و آرامش‌بخشی روستا را فرا گرفته است و در آن سو شما یک غاز شرور هستید.

وظیفه کلی شما در این بازی به خرابکاری و ایجاد کردن مزاحمت برای اهالی روستا است. بازی در سبک سندباکس و مخفی‌کاری طراحی شده است که با المان‌های معمایی نیز همراه است. کلاه باغبان را بدزدید و در آن سو آرامش مردم را در فروشگاه‌ به هم بریزید.

بازی Untitled Goose Game  برای پی سی و مک نیز در حال توسعه است اما نینتندو سوییچ اولین کنسولی است که میزبان این بازی طنزآمیز می‌شود. استودیو استرالیایی هاوس هاوس (House House) توسعه این بازی را انجام داده است و ناشر بازی Firewatch، یعنی کمپانی پنیک (Panic Inc) نیز وظیفه انتشار آن را برعهده گرفته است. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

بازی Untitled Goos Game در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی برای پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید به تریلر آن نگاهی بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

 نظرات خود را در مورد این بازی جالب با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده