// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Rabbids Arby's Rush: رانینگ با خرگوش‌های محبوب

بازی موبایل Rabbids Arby's Rush تجربه سرگرم‌کننده رانینگ با خرگوش‌های محبوب یوبیسافت را به بازیکنان ارائه می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Rabbids Arby's Rush خرگوش‌های یوبیسافت را این بار به دنیای رانینگ می‌آورد و قصد دارد که تجربه‌ای سرگرم‌کننده را برای بازیکنان ارائه کند. کمپانی Ubisoft برای آوردن شخصیت‌های خود به دنیای موبایل، تلاش‌های خوبی انجام داده است و شاهد آیتم‌های جذابی در این بازی اندروید هستیم. فارغ از حضور شخصیت‌های جذاب خرگوش‌ها، بازی سرگرم‌کنندگی و جذابیت لازم را دارد و می‌تواند دویدن، رانندگی، قایقرانی و پرواز را برایتان فراهم کند.

ربیدها شخصیت‌های محبوبی هستند که از آن‌ها به عنوان خرگوش‌های دنیای یوبی سافت یاد می‌شود. پس از آن‌که این شخصیت‌ها با ماریو همراه شدند و بازی‌های هیجان‌انگیزی را ارائه دادند، حال شاهد حضور بیش‌تر آن‌ها در سبک‌های مختلف بازی هستیم. خرگوش‌ها این بار به دنیای رانینگ آمده‌اند و یک اثر جذاب خلق کرده‌اند. یوبیسافت خودش وظیفه انتشار بازی Rabbids Arby's Rush را بر عهده گرفته است و شاهد جذابیت خاصی در این اثر هستیم. وظیفه شما در بازی مشخص است و به مانند دیگر بازی‌های رانینگ، باید شخصیت بازی را به سمت جلو حرکت دهید و از موانع عبور کنید. بازی به صورت رکوردی نیست و مراحل به صورت نوبتی برای شما ظاهر می‌شوند. در هر کدام از مراحل ماموریت‌های خاصی به شما داده می‌شود و معمولا باید تعداد مشخصی از سکه‌ها را جمع آوری کنید تا سه ستاره بازی را کسب کنید. اگر در جمع آوری سکه‌ها موفق نباشید، یقینا ستاره کمی‌ به شما تعلق خواهد گرفت. این همه چیزی نیست که در بازی وجود دارد و مراحل بالاتر، چالش‌های جذاب‌تری را ارائه می‌کنند. این چالش‌ها همراه با رانندگی، قایق‌رانی و پرواز با خرگوش‌ها خواهد بود و همین‌ها باعث می‌شوند که این بازی رانینگ موارد بهتری برای ارائه کردن هم داشته باشد.

Rabbids Arbys Rush
Rabbids Arbys Rush
Rabbids Arbys Rush

آیتم‌های مختلف سفارشی‌سازی، به قوت خودش در بازی باقی است و شاهد لباس‌های جذابی برای شخصیت‌های محبوب‌مان هستیم. از آن‌‌جایی که این خرگوش‌ها محبوبیت زیادی دارند، این آیتم‌های سفارشی‌سازی، موردتوجه بازیکنان قرار گرفته است و شاهد خلاقیت زیادی در طراحی این لباس‌ها هستیم. همه شخصیت‌های دنیای خرگوش‌ها، در این اثر وجود دارند و هر کدام هم می‌توانند شکل و ظاهر خاصی به خود بگیرند. بازی علاوه بر این‌ها، گرافیک جذابی را به همراه جلوه‌های ویژه حرکتی ارائه می‌کند و صحنه‌های فان، توسط شخصیت‌های بازی اجرا می‌شوند. وسایل نقلیه متنوع برای سوار شدن در اختیار شما قرار دارد و با پیش‌روی بیش‌تر در بازی، باید سوار بر آن‌ها مراحل را تمام کنید. بخش امتیازی بازی، روی سکه‌ها بنا نهاده شده است و با رسیدن به میزان مشخصی از این سکه‌ها مرحله نیز به پایان می‌رسد. در ابتدا رسیدن به سه ستاره، بسیار ساده است، اما با پیش‌روی در مراحل بالاتر و مخصوصا با وسایل نقلیه بیش‌تر، خواهید دید که باید برنامه‌ریزی درستی در انتخاب‌ لاین‌هایی داشته باشید که سکه‌های بیش‌تری برای شما خواهند داشت.

شخصیت‌های دوست‌داشتنی، نقطه قوت این بازی رانینگ است و برای موفقیت آن کافی به نظر می‌رسد

موانع بازی بسیار پویا و هیجان‌انگیز هستند و می‌توانند آدرنالین خون بازیکنان را بالا ببرند. این موانع پستی و بلندی را به بازی اضافه کرده‌اند و بعضا شخصیت‌ها را پروازکنان به سمت بالا شوت می‌کنند. تغییر مسیر حرکت این خرگوش‌ها، با سوایپ‌کردن به سمت چپ و راست صورت می‌گیرد و پرش و تکل رفتن نیز، از دیگر مکانیسم‌های این بازی است. Rabbids Arby's Rush مراحل بسیار پرتعدادی دارد و سازندگان تجربه شیرینی را با قابلیت‌های مختلف بازی فراهم کرده‌اند. زیبایی بصری در همه مراحل دیده می‌شود و ترکیب‌های رنگی بسیار شادی در بازی به کار رفته است.

Rabbids Arbys Rush
Rabbids Arbys Rush
Rabbids Arbys Rush
امکان استفاده از وسایل نقلیه جذاب در بازی، هیجان و تنوع آن را بالا برده است

بازی از یک بخش داستانی جذاب هم بهره می‌برد و وظایف خاص تمام مراحل، روی آن سوار شده است. شما در این بازی باید بالونی را که برای سفر به ماه ایجاد شده است در اختیار بگیرید و تا می‌توانید قدرت آن را زیاد کنید. باید زودتر از دیگر بازیکنان، بتوانید خرگوش‌های خود را به سمت ماه بفرستید و ماموریت خود را به پایان رسانید. وقتی که سوار بر وسایل نقلیه می‌شوید، هیجان بازی بسیار بالا می‌رود و باید تمرکز زیادی روی انگشتان خود داشته باشید. بازی از سه لاین کلی تشکیل شده است که معمولا در همه بازی‌های رانینگ شاهد هستیم. این اثر چیز جدیدی برای ارائه کردن ندارد، اما به خاطر استفاده از شخصیت‌های محبوب، به خوبی می‌تواند برای کودکان و دیگر بازیکنان، سرگرم‌کننده باشد.

بازی Rabbids Arby's Rush شامل همه ویژگی‌هایی است که یک بازی رانینگ باید داشته باشد. بازی پیرامون شخصیت‌های محبوب خرگوش‌ها جریان دارد و جلوه‌های ویژه ناب مخصوص آن‌ها، از نکات منحصربه‌فرد بازی محسوب می‌شود. تنوع جذابی در زمینه مراحل شاهد هستیم؛ اما یقینا بهترین بخش بازی مربوط به گیم‌پلی بازی است که تنوعی عالی را در کنار دویدن ساده ارائه داده است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Rabbids Arby's Rush


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده