// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

بازی های هفته اول شهریور 1397 برای اندروید

در اولین هفته شهریور، مخلوطی از بازی‌های ساده و نسبتا پر محتوا مانند Syberia را برای تجربه در آخر هفته معرفی کرده‌ایم.

هفته اول شهریور حداقل برای بازی‌های موبایل هفته‌ای آرام بود و شاهد عرضه بازی‌های چندان بزرگی نبودیم، به همین دلیل این هفته نیز به سراغ بازی‌های ساده و شاید قدیمی رفتیم. اگر به بازی‌های رکوردزنی علاقه دارید،‌ The Fish Master اثری است که نصب آن را پیشنهاد می‌کنیم. در این بازی باید با ارتقاء ابزار ماهیگیری خود، سعی کنید تا بیشترین تعداد از ماهی‌ها را بگیرید. از طرفی این هفته دو بازی کلاسیک را داریم که راه خود را به گوشی‌های موبایل باز کرده‌اند. اولین بازی چهارمین نسخه از مجموعه سونیک است که اکنون به صورت رسمی توسط سگا در دسترس قرار دارد و دیگری بازی Syberia است که با معماهایی‌ که دارد توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. در این بین اگر یک رقابت دریفت ساده می‌خواهید، بازی Drifty برای تجربه در آخر هفته گزینه خوبی است.

در صورتی که به دنبال بازی‌های موبایل متنوع‌ می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.

بازی Escape from Chernobyl

Escape from Chernobyl

بازی‌های فرار از اتاق را می‌توانیم یکی از زیرشاخه‌های بازی‌های معمایی (پازل)‌ بدانیم. بازی‌هایی که مراحل آن در فضاهایی بسته جریان دارند و بازیکن باید سعی کند تا با پیدا کردن سرنخ‌ها، به مرور مراحل را پشت سر بگذارد. اگر به دنبال یک بازی در این سبک هستید، بازی Escape from Chernobyl یکی از آثاری است که تجربه آن را پیشنهاد می‌دهیم. داستان بازی با پیش نمایشی از وقایع سال ۱۹۸۶ در چرنوبیل آغاز می‌شود؛ رخدادی که باعث مرگ انسان‌ها و حیوانات شد و صدمات جبران ناپذیری را به زیست بوم این منطقه زد. داستان از این قرار است که بعد از مدتی محققان بازهم به دنبال بازسازی این رخداد می‌روند و با بروز مشکلاتی این وقایع باری دیگر تکرار می‌شود. حال شما در نقش یک دانشمند باید قبل از انفجار نیروگاه، از چرنوبیل فرار کنید. Escape from Chernobyl اثری اپیزودیک است که در حال حاضر تنها سه قسمت از آن در دسترس قرار گرفته است. معماهای بازی نقاط مشترکی با یکدیگر دارند و در نتیجه گاهی باید برای حل یک معما به سایر محیط‌ها بروید و با کند و کاش دیوارها به دنبال رمز عبور بگردید. فراموش نکنید که بازی Escape from Chernobyl داستان مرگ و زندگی یک دانشمند را روایت می‌کند، در نتیجه اگر به دنبال اشتباهی کشته شوید باید از اول مراحل را تکرار کنید.

دانلود بازی اندروید Escape from Chernobyl

بازی Drifty

Drifty

هرچند در حال حاضر بازی‌های مسابقه‌ای و رقابتی زیادی با محوریت اتومبیل رانی برای اندروید و iOS منتشر شده‌اند، اما گاهی لازم است به سراغ بازی‌هایی ساده‌تر بروید که ثبت رکورد تنها هدفشان است. بازی Drifty محصولی ساده و بی‌آلایش است که تنها باید در آن مشغول دریفت با خودرو شوید. هدایت صحیح خودرو یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای موفقیت‌تان در مراحل محسوب می‌شود، در نتیجه باید قبل از رسیدن به پیچ‌ها خود را برای چرخشی جانانه آماده کنید. با پیشروی در بازی در کنار سخت‌تر شدن گیم‌پلی باید مسیر طولانی‌تری را نیز برای تمام کردن مراحل طی کنید. Drifty به ویژه از لحاظ ظاهر مراحل تنوع زیادی دارد و در طول تجربه بازی به کشورهای مختلف سفر می‌کنید. این تنوع در خودروها نیز دیده می‌شود و حتی می‌توانید دوستان خود را به چالش بکشید. از طرفی آیتم‌های سفارشی‌سازی بازی نیز تنوع زیادی دارند و با استفاده از آنها امکان جذاب‌تر کردن خودرو را خواهید داشت.

دانلود بازی اندروید و آیفون Drifty

بازی Sonic the Hedgehog 4 Episode II

Sonic the Hedgehog 4 Episode II

بعد از موفقیت سه‌گانه سونیک، سگا مدتی از حال و هوای کلاسیک این مجموعه دوست‌داشتنی فاصله گرفت و همین نیز باعث شد تا بسیاری از افراد به دنبال تجربه‌ای مشابه باشند. سال ۲۰۱۰ سگا بعد از مدت‌ها دنباله‌ای از سه‌گانه اصلی سونیک را با شخصیت‌های سه‌بعدی در جهانی دوبعدی خلق کرد که نتیجه آن عرضه‌ی بازی دو قسمتی با نام Sonic the Hedgehog 4 بود. در این نسخه از بازی سونیک و تیلز دو یار دیرینه با یکدیگر به ماجراجویی می‌روند تا باری دیگر مقابل اهداف جاه‌طلبانه دکتر اگمن ایستادگی کنند و مانع رسیدن او به اهدافش یعنی ساخت Death Egg مرگبار شوند. بازی از لحاظ گیم‌پلی شباهت زیادی به نسخه‌های پیشین دارد و این‌بار مراحل در چهار منطقه (Zone) جریان دارد. بازی در کنار بخش تک‌نفره که تنها در آن می‌توانید سونیک را کنترل کنید، یک حالت دو نفره نیز دارد که به بازیکن دوم امکان کنترل تیلز را می‌دهد. بازی Sonic the Hedgehog 4 Episode II اکنون به صورت رسمی توسط سگا برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Sonic the Hedgehog 4 Episode II

بازی Syberia

Syberia

بازی Syberia یکی از شناخته شده‌ترین بازی‌های پازل ماجراجویی در صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. داستان بازی روایت‌گر شخصی به نام کیت واکر، وکیلی جوان اما ماهر در شهر نیویورک است. یکی از خصوصیات بازی Syberia بی شک معماهای بازی است که در ماجراجویی واکر در سرتاسر اروپا در مقابل این وکیل جوان قرار می‌گیرند. همین موضوع به ویژه از لحاظ تنوع محیط‌ها بازی را در جایگاهی خاص قرار می‌دهد. حضور شخصیت‌های مختلف، فضاسازی و اتمسفر درگیر کننده و همچنین معماهای جذاب از جمله خصوصیات Syberia هستند. بازی ویژگی‌های نسخه اصلی را در موبایل نیز حفظ کرده است، اما برای تجربه‌ی نسخه کامل بازی باید حتما اقدام به خرید درون برنامه‌ای کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Syberia

بازی The Fish Master

The Fish Master

اگر به ماهیگیری علاقه دارید و از بازی‌های پرزرق وبرق در این سبک خسته شده‌اید، The Fish Master گزینه‌ی مناسبی برای تجربه در آخر هفته است. در بازی The Fish Master وظیفه شما ساده است: پرت کردن طناب ماهیگیری به داخل دریا و گرفتن ماهی‌های بیچاره‌ای که آزادانه در حال شنا کردن هستند. شاید همین سادگی باشد که The Fish Master را به اثری بی‌پایان و صد البته اعتیادآور تبدیل کرده است. در جریان بازی در نقش مردی میان‌سال طناب ماهیگیری را به داخل آب می‌اندازید و به مرور با ارتقاء سه ویژگی طول طناب، قلاب و ظرفیت تعداد ماهی‌های قابل گرفتن، می‌توانید مدت بیشتری را برای دریافت امتیاز مشغول شوید. با هرچه پیشروی در اعماق دریا، تنوع ماهی‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند و باید به دلیل تغییر رفتار ماهی‌ها، تلاش بیشتری برای گرفتن آنها داشته باشید. اگر از بازی The Fish Master خوش‌تان آمد شاید بد نباشد که بازی Ridiculous Fishing را نیز تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Fish Master


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده