// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

تاریخ انتشار بازی Dragon: Marked for Death مشخص شد

بازی Dragon: Marked for Death پس از تاخیری که سال گذشته به همراه داشت قرار است سال جاری به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شود.

سال گذشته، استودیو اینتی کریتس (Inti Creates) از بازی Dragon: Marked for Death که در سبک پلتفرمر، نقش‌آفرینی و همکاری چند نفره طراحی شده است، رونمایی کرد و تا به امروز اطلاعات زیادی از آن با طرفداران در میان گذاشته است. در انتهای رویداد بازی‌های مستقل که نینتندو با نام Nindie Summer Showcase 2018 برگزار کرده است، شاهد مشخص شدن تاریخ انتشار این بازی بودیم. بازی مذکور در ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر ماه) به طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

استودیو سازنده برای توسعه بازی Dragon: Marked for Death از آثار اکشن و پلتفرمری همچون Mega Man Zero و Mega Man ZX الهام گرفته‌اند. البته گفتنی است که سازندگان حاضر در استودیو Inti Creats پیش از این در توسعه بازی‌های مگامن یاد شده نقش داشته‌اند. بازی مذکور در ابتدا قرار بود که سال گذشته میلادی منتشر شود اما سازندگان پس از اعلام تاخیر این محصول خاطرنشان کردند که برای پولیش کردن و رفع ایرادات بازی نیاز به زمان بیشتری دارند.

Dragon: Marked for Death

داستان بازی Dragon: Marked for Death در مورد گروهی به نام Dragonkin است که برای به دست آوردن قابلیت‌های قدرتمند با اژدها عهد بسته‌اند. اعضای این گروه در واقع ۴ کاراکتر با نام‌های Princess، Warrior، Shinobi و Witch هستند که از توانایی‌های منحصر‌به‌فردی بهره‌ می‌برند. واریور جزو کاراکتر‌های غول‌پیکر و قوی است، در حالی که در آن سو ویچ به عنوان مداوا کننده هم‌تیمی‌های خود در بازی حضور پیدا می‌کند. شینوبی از طرفی روی حرکات سریع و تکنیکی تمرکز دارد و در انتها پرینسس نیز از چندین توانایی مختلف از دیگر کاراکترها را در اختیار دارد.

بازی Dragon: Marked for Death در تاریخ ۲۲ آذر به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید نگاهی به تصاویر منتشر شده از این باز بیندازید.

Dragon: Marked for Death

Dragon: Marked for Death

نظرات خود را در مورد این بازی چندنفره و دوبعدی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده