// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Hell Warders در سبک دفاع از قلعه برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر خواهد شد

بازی Hell Warders که در سبک دفاع از برج، اکشن و نقش آفرینی طراحی شده است، فصل آینده برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و سوییچ منتشر می‌شود.

اگر از طرفداران بازی‌های Tower Defense که با نام‌های «دفاع از قلعه» نیز شناخته می‌شود، هستید این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. استودیو آنتی گرویتی (Anti Gravity) در نشست خبری از پروژه جدید خود با نام بازی Hell Warders در سبک دفاع از قلعه، نقش‌ آفرینی و اکشن رونمایی کرد. نسخه Early Access بازی مذکور هم اکنون برای پی سی در دسترس است و قرار است پاییز امسال توسط PQube برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

سازندگان اطلاعاتی از داستان و ویژگی‌های بارز این بازی در وب‌سایت رسمی خودشان منتشر کردند که در ادامه می‌توانید نگاهی به آن بیندازید.

جهنم به در خانه ما آمده است! به عنوان یکی از نگهبانان جهنم در بازی حضور پیدا کنید و در مقابل دیو‌های پلید مبارزه کنید. امواجی از هیولاها را یکی پس از دیگری با تله‌ها، سلاح‌ها و قهرمانان قوی از بین ببرید. نیرو‌های مختلف از کمان داران گرفته تا شوالیه‌های جنگجو را در مقابل دشمنان قرار دهید.

Hell Warders

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  • ترکیب سبک اکشن و نقش‌آفرینی با تاور دیفنس: هدایت قهرمانان قوی را برعهده بگیرید و با قابلیت‌های منحر به فرد یک استراتژی قوی پیاده کنید.
  • خط دفاعی خود را تشکیل دهید: کمان‌داران، شوالیه‌ها، جادوگران و دیگر نیرو‌های خود را با توجه به سلیقه خود در نقطه‌های مختلف محیط بازی قرار دهید تا از دنیای شما حفاظت کنند.
  • بازی چهار نفره کوآپ: نیرو‌های دفاعی خود را با دوستان خود تشکیل دهید و حتی از طریق سیستم Matchmaking آنلاین با دیگر کاربران همراه شوید و با یکدیگر به نبرد با نیرو‌های شیطانی بروید.
  • قهرمانان کلاسیک: قهرمانانی با سلاح‌ها، مهارت‌ها و قابلیت‌های مختلف از سه کلاس مختلف.
  • قابلیت ارتقا نیرو‌ها: به اتمام رساندن مراحل به شما امتیازاتی می‌دهد که از طریق آن می‌توانید مهارت‌ها و دیگر تجهیزات خود را ارتقا کنید تا برای مقابله با دشمنان قوی‌تر آماده باشید.
  • دشمنان حماسی: هیولا‌های شیطانی با جثه‌های مختلف از کوچک گرفته تا غول‌پیکر برای حمله به خانه شما در نظر گرفته‌ شده است. تمامی اعضای جهنم برای نابودی شما نقشه کشیده‌اند.

بازی Hell Warders هم اکنون از طریق سیستم Early Access برای پلتفرم استیم در دسترس است و نسخه نهایی آن نیز در تاریخ نامشخصی از پاییز سال جاری برای PS4، Xbox One و Nintendo Switch منتشر می‌شود. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید و در ادامه نگاهی به تصاویر منتشر شده از آن بیندازید.

Hell Warders

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک Tower Defense با زومجی در میان بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده