نویسنده: محمد حیدری
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۵

سازندگان Crackdown 3 از دلایل سکوت خبری این بازی می‌گویند

به‌تازگی و طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Gamesindustry، پل پورتر از دلایل سکوت‌ خبری و تاخیر‌های متعدد بازی Crackdown 3 سخن گفته است.

بازی Crackdown 3 ابتدا در سال ۲۰۱۴ و برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و کامپیوتر معرفی شد اما از آن زمان تاکنون، تاخیر‌ها و سکوت‌های خبری متعدد باعث نگرانی بسیاری از هواداران این سری بازی شده و آینده‌ی این نسخه را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. در همین راستا، پل پورتر (Paul Porter)، مدیرعامل استودیوی Sumo Digital طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Gamesindustry به بیان دلایل سکوت خبری این بازی طی ماه‌های اخیر پرداخته است.

بازی Crackdown 3

پیش از هر چیز، پل بر این موضوع تاکید کرده است که این کمپانی در طول حیات خود، همواره به انجام پروژه‌های گوناگون خود در سکوت رسانه‌ای معروف بوده است و این خصوصیت تنها طی چند وقت اخیر و با عرضه‌ی بازی‌هایی همچون Snake Pass ،Crackdown 3 ،Team Sonic Racing و Dead Island 2 دچار تغییر شده است. در کنار این موضوع، او از سکوت رسانه‌ای این استودیو به عنوان عاملی بسیار مثبت در جهت عرضه‌ی باکیفیت‌تر این بازی یاد کرده است؛ اثری که چهار سال از شروع مراحل توسعه‌ی آن می‌گذرد. او در ادامه خاطر‌نشان کرده است که دلیل عدم انتشار اخبار تازه از این بازی طی سال‌های اخیر، تلاش‌های بی‌دریغ تیم‌ سازنده‌ی برای رساندن سطح کیفی Crackdown 3 به حد انتظارات هواداران است. او با تاکید بر این‌که استودیوی Sumo Digital از ناامیدی حاصل از عرضه‌ی کم‌کیفیت Crackdown 2 و انتظارات موجود در مورد قسمت سوم این بازی مطلع است، به هواداران قول اتخاذ سیاست‌های متفاوت با قسمت دوم این بازی را داده است. پل همچنین توضیح داده است که آخرین تاخیر ایجاد شده در تاریخ عرضه‌ی این بازی نیز در راستای همین سیاست‌ها و عرضه‌ی هرچه باکیفیت‌تر این بازی بوده است:

همان‌طور که می‌دانید تاریخ عرضه‌ی نهایی Crackdown 3 به فوریه‌ی سال آینده تغییر پیدا کرده است. حال با توجه به اینکه این بازی مراحل نهایی ساخت خود را سپری می‌کند، چنین تاخیری خبر بسیار خوبی (برای هواداران) محسوب می‌شود؛ زیرا فرصت بیشتری را برای عرضه‌ی هرچه باکیفیت‌تر بازی در اختیار استودیوی سازنده قرار داده است. بهترین روش برای ساخت بازی‌های خوب این است که آن‌ها را به اتمام برسانید، سپس مجددا و تا زمان رسیدن به کیفیت مورد نظر این کار را تکرار کنید. این دقیقا همان کاری است که ما در طول ساخت Crackdown 3 انجام می‌دهیم.

فارغ از کیفیت نهایی Crackdown 3، به نظر می‌رسد که سازندگان این بازی از کیفیت محصول خود (تا این مرحله از کار) راضی بوده و از سکوت خبری آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرده‌اند. این بازی در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ (حد فاصل بهمن تا اوایل اسفند ماه) برای پلتفرم‌های پی سی و Xbox One عرضه خواهد شد. Crackdown 3 هم‌اکنون از طریق وب‌سایت آمازون قابل پیش‌خرید است.

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، با ما در تیم خبری زومجی همراه باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده