// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

سازنده League of Legends به دنبال ساخت دومین بازی خود

مارک مریل، یکی از موسسان رایت گیمز، در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده است که استودیو رایت گیمز در حال بررسی ایده‌های مختلف برای ساخت یک بازی جدید است.

از گذشته تا به امروز هواداران بازی League of Legends یک طنز بامزه برای استودیو رایت گیمز (Riot Games)، سازنده بازی League of Legends، ساخته‌اند و آن هم این است که رایت گیمز باید S آخر نام استودیو خود را بردارد؛ زیرا این استودیو تنها یک بازی دارد و آن هم League of Legends است. تقریبا یک دهه از عرضه League of Legends می‌گذرد و رایت گیمز در جریان مصاحبه‌های مختلفی اعلام کرده بود که قصد خلق بازی جدیدی را دارد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مارک مریل، یکی از موسسان رایت گیمز، در جریان مصاحبه‌ی خود با Variety اعلام کرده‌ است که تیم سازنده قصد دارد یک بازی جدید را خلق کند. رایت گیمز می‌خواهد عنوانی که مدت‌ها است به این استودیو داده شده است (سازنده League of Legends) را کنار بزند و یک آی‌پی جدید بسازد. مریل در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که استودیو رایت گیمز در حال حاضر ایده‌های مختلفی را برای دومین بازی خود بررسی می‌کند. رایت گیمز در جریان این سال‌ها بازی‌های زیادی را مورد بررسی قرار داده است و تیم‌های مختلف تحقیقاتی در دست دارد تا بتوانند بهترین فرصت و تجربه‌ای قابل قبول از سوی کاربران را پیدا کنند.

متاسفانه اطلاعات بیشتری حول این موضوع منتشر نشده است؛ اما مارک مریل گفته است که می‌خواهند بازی‌ای را خلق کنند که در طولانی مدت بتواند مخاطب را سرگرم نگه دارد. استودیو رایت گیمز تجربه خاصی در بازی‌هایی با این سبک و سیاق دارد و بازی جدیدشان نیز اثری است که بتواند جایگاه خود در صنعت بازی‌های ویدیوی را پیدا و در طولانی مدت مخاطب را سرگرم کند.

در انتها مریل گفت که از تیم رایت گیمز خواسته است که هر دهه تعداد کمی بازی بسازند و در کنار آن تمرکزشان را برای پشتیبانی League of Legends از دست ندهند؛ به عبارتی تعهد و تمرکز اصلی‌شان باید League of Legends باشد؛ زیرا به خاطر این بازی است که جایگاه فعلی خود را پیدا کرده‌اند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا استودیو رایت گیمز یک بازی تماما آنلاین را توسعه خواهد داد؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده