نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳

اکتیویژن و تنسنت بازی Call of Duty جدیدی برای موبایل در چین منتشر می‌کنند

یک نسخه موبایل جدید از مجموعه محبوب Call of Duty در چند ماه آینده به صورت انحصاری در کشور چین منتشر خواهد شد.

چند سال پیش کمپانی اکتیویژن و کمپانی Tencent بازی رایگان Call of Duty: Online را به صورت انحصاری در چین منتشر کردند و این بازی که ویژگی‌های مختلف مجموعه کالاف دیوتی را در هم آمیخته بود، به محبوبیت بالایی دست یافت. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این دو کمپانی بزرگ از همکاری دوباره برای توسعه بازی جدیدی از مجموعه Call of Duty برای موبایل در کشور چین خبر داده‌اند که این بار تیمی استودیو (Timi Studio)، تیم توسعه بازی‌های موبایل کمپانی تنسنت در ساخت آن دخیل خواهد بود.

با اینکه اطلاعات زیادی از این بازی در دست نیست، اما با این حال می‌دانیم که به مانند بازی Call of Duty: Online، در این بازی نیز شاهد تلفیق ویژگی‌ها و جلوه‌های بازی‌های قبلی مجموعه Call of Duty نظیر نقشه‌ها، کاراکترها و موارد دیگر خواهیم بود. طبیعتا این بازی در سبک تیراندازی اول شخص طراحی می‌شود و به صورت کاملا رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

متاسفانه هیچ تصویر، تریلر و جزئیات بیشتری از این بازی منتشر نشده است و در صورتی که در چین زندگی نمی‌کنید، این موضوع چندان مهم جلوه نمی‌کند؛ چرا که بازیکنان خارج از این کشور نمی‌توانند به دانلود آن اقدام کنند. بازی موبایل جدید Call of Duty انحصاری چین قرار است تا در چند ماه آینده منتشر شود.

Call of Duty: WWII

بازی Call of Duty: WWII آخرین نسخه از مجموعه بازی‌های محبوب کالاف دیوتی است که سال گذشته برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد و به واسطه روایت داستانی خوب، تنوع بالای مراحل داستانی، وجود نوآوری‌هایی نظیر حذف احیای خودکار سلامتی، بخش زامبی سرگرم‌کننده و البته صداگذاری و موسیقی عالی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

سازندگان Call of Duty: WWII پیش از انتشار آن، وعده بازگشت به ریشه‌های سری را داده بودند و خب می‌توان گفت که تا حدود زیادی در این کار موفق شده‌اند. پرداختن به جنگ جهانی دوم باعث شده تا بازی بتواند داستانی خوب و یک کمپین سرگرم‌کننده را ارائه کند. از طرف دیگر، بخش زامبی هم پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشته و شاید اگر اسلج‌همر می‌توانست تجربه چندنفره بهتری را هم در بازی خلق کند، شاهد اثری بی‌نقص بودیم.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده