نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

بازی بتل رویال Farside برای پلی استیشن 4 معرفی شد

کمپانی پرفکت ورلد اینترتینمنت و بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی از انتشار بازی بتل رویال Farside برای پلی‌استیشن 4 در چین خبر دادند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که دو کمپانی پرفکت ورلد اینترتینمنت و سونی در کنفرانس مطبوعاتی پلی استیشن در شانگهای اعلام کردند که بازی Farside برای کنسول پلی ‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی در ابتدا به عنوان یک بازی بتل رویال برای موبایل معرفی شد، اما ظاهرا شاهد راهیابی آن به پلی استیشن 4 نیز خواهیم بود. البته هنوز مشخص نیست که آیا این بازی در غرب نیز عرضه خواهد شد یا انتشار آن به بازار چین محدود می‌شود.

بسیاری از بازیکنان احتمالا با مکانیک این بازی آشنا هستند. در این بازی بازیکنان پس از قرار گرفتن در نقشه‌ای بزرگ به جمع‌آوری اقلام موجود می‌پردازند، به سمت مرکز نقشه حرکت می‌کنند و با از میان برداشتن رقبا پیروز رقابت خواهند شد. طبیعتا بازی Farside در کنار وسایل نقلیه دارای سلاح‌های گرم مختلفی است و سیستم ارتقاء مهارت برای تکامل شخصیت‌ها از دیگر ویژگی‌های بازی به حساب می‌آید.

توسعه بازی Farside را استودیو دارک هورس گیم بر عهده داشته است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این بازی بتل رویال در غرب نیز منتشر خواهد شد یا خیر؛ اگرچه این روزها شاهد بازی‌های بسیاری در سبک بتل رویال هستیم. شما می‌توانید تریلر سینمایی جدید بازی Farside را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده