// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تصاویر جدید و باکیفیتی از بازی Spider-Man منتشر شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تصاویر جدیدی از بازی مورد‌انتظار Spider-Man با رزولوشن 4K منتشر کرده است.

نمایشگاه E3 2016 در کنار تمام اتفاقات بزرگ و مهمش، برای طرفداران کمیک‌های کمپانی Marvel و شخصیت مرد‌ عنکبوتی جذابیت ویژه‌ای داشت، زیرا در جریان این رویداد بازی Spider-Man، محصول استودیو Insomniac Games (اینسامنیاک گیمز) معرفی شد. اکنون طبق جدیدترین اخبار بازی و در حالی که روند ساخت این بازی به پایان رسیده است و به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، بخش Sony Interactive Entertainment (سرگرمی‌های تعاملی سونی) تصاویر تازه و باکیفیتی از بازی مذکور منتشر کرده است.

در قالب این تصاویر که با رزولوشن 4K ثبت شده‌اند و متعلق به نسخه پلی استیشن 4 پرو هستند، می‌توانید نبرد‌ها و توانایی‌های اسپایدرمن را در کنار بخش‌های آرام بازی شامل مکالمه پیتر پارکر و مری جین مشاهده کنید. تصاویر جدید بازی Spider-Man را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Spider-Man

بازی Spider-Man که اولین بازی لایسنس شده استودیو اینسامنیاک گیمز محسوب می‌شود و از لحاظ داستانی هیچ ارتباطی به دیگر آثار شخصیت اسپایدرمن اعم از کمیک، بازی یا فیلم ندارد، در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. در این بازی اکشن ماجراجویی شخصیت‌های متعددی از جمله بلک کت، یوری واتانابه، نورمن ازبورن و مایلز مورالز حضور دارند و اسپایدرمن با شخصیت‌های منفی مختلفی مانند مستر نگاتیو، کینگ پین، شاکر، الکترو، راینو، اسکورپیون، ولچر و تسک مستر وارد نبرد می‌شود. همچنین علاوه بر پیتر پارکر و شخصیت ابر‌قهرمانی او، مری جین نیز در بخش‌هایی قابل بازی خواهد بود. مدتی پیش برایان اینتیهار، کارگردان خلاق بازی Spider-Man اعلام کرد که به جز مرد عنکبوتی، ابر‌قهرمان دیگری در بازی مذکور حضور نخواهد داشت


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده