نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی رومیزی Horizon Zero Dawn معرفی شد

کمپانی Steamforged Games اخیرا بازی رومیزی Horizon Zero Dawn را معرفی کرده است که با همکاری سونی و گوریلا گیمز ساخته شده است. 

Horizon Zero Dawn را می‌توان یکی از بازی‌های موفق این نسل دانست که استودیو گوریلا گیمز با انتشار آن، نشان داد که گاهی تغییر سبک و رفتن به سراغ تجربیات جدید، می‌تواند نتیجه معرکه‌ای در پی داشته باشد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، از یک بازی رومیزی مرتبط با این بازی رونمایی شده است. بازی رومیزی Horizon Zero Dawn توسط کمپانی Steamforged Games ساخته می‌شود که قبلا هم سابقه ساخت بازی رومیزی سری Dark Souls را داشته است. 

این کمپانی اعلام کرده که ساخت بازی رومیزی Horizon Zero Dawn حتی پیش از انتشار این بازی روی پلی استیشن 4 آغاز شده بود و آن‌ها، به مدت دو سال است که با سونی و گوریلا گیمز برای ساخت این بازی همکاری می‌کنند. همچنین به گفته Steamforged Games، گوریلا گیمز این بازی رومیزی را به‌نوعی به چشم نسخه جدیدی از Horizon Zero Dawn می‌بیند. البته در این بازی رومیزی، قرار نیست شاهد داستان خیلی عمیقی باشیم اما وقایع آن، پس از بازی Horizon Zero Dawn و DLC آن جریان دارند و شخصیت‌هایی مثل ایلوی هم در بازی حضور خواهند داشت. 

از نظر روند بازی، بازی رومیزی Horizon Zero Dawn قرار است یک تجربه Co-Op برای بازیکنان به ارمغان بیاورد؛ جایی که بازیکنان باید با همکاری یکدیگر، به شکار موجودات مختلف بروند و البته، سعی کنند بیش‌ترین امتیاز ممکن را در گروه به‌دست بیاورند. به بیان بهتر، در این بازی جدا از اینکه باید برای موفقیت کل تیم با یکدیگر همکاری داشته باشید، باید به فکر خودتان هم باشید و برای کسب بیش‌ترین امتیاز فردی ممکن تلاش کنید. 

هر دست بازی کردن این بازی رومیزی، چیزی بین یک و نیم تا دو ساعت زمان خواهد برد و از پنج شکار تشکیل می‌شود که به مرور سخت‌تر می‌شوند. در ابتدای بازی هر بازیکن با انتخاب کارت‌ها در اصل یک کلاس انتخاب می‌کند و در جریان بازی، به مرور با پیدا کردن کارت‌های قوی‌تر کارت‌های ضعیف‌ترش را کنار می‌گذارد و بدین ترتیب، شخصیت وی قوی‌تر می‌شود و می‌تواند در نبرد‌های دشوار‌تر بازی شانس بیش‌تری برای موفقیت داشته باشد. در ادامه می‌توانید تصاویری مربوط به این بازی رومیزی را مشاهده کنید:

Horizon Zero Dawn بازی رومیزی


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده