نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

پیش درآمد سری فیلم The Sandlot در دست ساخت قرار گرفت

به‌تازگی اعلام شده که کمپانی فاکس قرن بیستم، ساخت پیش درآمدی برای سه گانه‌ی زمین بازی (The Sandlot) به کارگردانی دیوید مایکی اوانز را در دستور کار تولید قرار داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) در مراحل اولیه‌ی تولید پیش درآمدی برای سری فیلم The Sandlot (زمین بازی) قرار دارد. این اثر کمدی اولین بار در سال ۱۹۹۳ ساخته و اکران شد و محوریت آن درباره بازی بیسبال است. کارگردان و نویسنده اصلی این مجموعه یعنی دیوید مایکی اوانز قرار است نویسندگی فیلمنامه‌ی این پیش درآمد را برعهده داشته باشد. لازم به ذکر است که آستین رینولدز هم در این پروژه، از نویسندگان فیلمنامه خواهد بود.

استودیوی سازنده‌ی این پیش درآمد، اطلاعات زیادی را از این فیلم منتشر نکرده است و داستان آن زیر غل و زنجیر قرار دارد. فیلم زمین بازی در تاریخ ۲۷ مارس سال جاری میلادی (۷ فروردین ۱۳۹۷) در قالب نسخه‌ی بلوری و همچنین دیجیتال HD باری دیگر منتشر شد. ۲۷ مارس، بیست و پنجمین سالگرد اکران این فیلم بود و تمامی بازیگران این اثر، در استادیوم داجر که برنامه The Today Show در آن پخش می‌شد، گرد هم آمدند.

داستان فیلم اصلی این مجموعه مربوط به تابستان سال ۱۹۶۲ بود و اتفاقات آن در شهر لس آنجلس رخ می‌داد. در طی خط داستانی این فیلم، پسر نوجوانی به نام اسکات اسمالز به‌تازگی نقل مکان کرده بود و به دنبال راهی می‌گشت تا خودش را با محله‌ی جدید وفق دهد. او سعی می‌کرد در زمین بازی تیم بیسبال بازی کند؛ هرچند که نمی‌توانست. بعد از اینکه این پسر نوجوان تحقیر شد، رهبر تیم بیسبال یعنی بنی رودریگز که به جت معروف بود، تصمیم گرفت که این ورزش را به او آموزش دهد و او را وارد تیم کند. یک روز، اعضای این تیم بیسبال، در طی آخرین ضربه، توپ خود را از دست دادند و این توپ در زمین یک سگ افسانه‌ای ماستیف انگلیسی که بسیار بزرگ و وحشی بود و «هیولا» نام داشت، افتاد. استاک اسمالز تصمیم گرفت که این توپ را برگرداند اما دیگر اعضای تیم او را متوقف کردند و همان روز همه چیز را درباره این سگ وحشی توضیح دادند.

کمپانی فاکس، موفقیت بسیار زیادی را از فیلم The Sandlot به‌دست آورد. این فیلم که تنها با بودجه‌ای ۷ میلیون دلاری ساخته شده بود، توانست در زمان اکران خود ۳۳ میلیون دلار کسب کند. همچنین بعد از اکران در سینماها، فروش زیاد و موفقی هم در نسخه‌های وی اچ اس و دی وی دی کسب کرد. بعد از اینکه قسمت اول موفقیت زیادی را در پی داشت، استودیو دو دنباله از آن را ساخت و مستقیم وارد خانه‌ها کرد. اولین دنباله The Sandlot 2 نام داشت که در سال ۲۰۰۵ و قسمت سوم The Sandlot: Heading Home نام داشت که در سال ۲۰۰۷ اکران شد. هر دوی این آثار توسط خودِ دیوید مایکی اوانز ساخته شده بود. کالین گرتن و داریا سرسک از طرف استودیو، روی این پروژه پیش درآمد، ناظر تولید هستند.

 


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده