نویسنده: سجاد پاک آیین
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی ایرانی دنده دو:‌ کلاسیک؛ اوج هیجان با دنده دو

در بازی ایرانی دنده دو: کلاسیک به رقابت و کورس گذاشتن با افراد مختلفی می‌پردازید و اوج هیجان و سرعت را تجربه خواهید کرد. با زومجی همراه باشید.

همیشه بازی‌های ماشین‌ سواری به دلیل سرعت و هیجانش در بین بازیکنان از محبوبیت زیادی برخوردار بوده است. این محبوبیت باعث شده است که شاهد به وجود آمدن شاخه‌های مختلفی از این سبک از بازی باشیم. یکی از این شاخه‌ها، حالت Drag Racing یا کورس گذاشتن است که بازیکن باید با یک ماشین دیگر رقابت کند و یک مسیر مشخص شده را با بیشترین سرعت ممکن به خط پایان برساند. استودیو ارکا گیمز بازی ایرانی دنده دو: کلاسیک (2nd Gear: Classic) را براساس این شاخه توسعه داده است که دارای جذابیت و هیجان قابل توجهی است. با معرفی این بازی اندروید تا پایان این مطلب همراه زومجی باشید.

2nd Gear: Classic

بازی دنده دو: کلاسیک دارای مسابقات متنوعی برای کورس گذاشتن است

بازی موبایل دنده دو: کلاسیک یک بازی ماشین‌سواری رقابتی است که بازیکن به رقابت ماشین‌سواری با رقبا می‌رود. گیم‌پلی این بازی به این گونه است که بازیکن ماشین خود را از بین کلاس‌های مختلف D, C, B, A, S خریداری می‌کند و با ارتقا بخش‌های مختلف ماشین چون موتور، توربو، لاستیک و چند قسمت دیگر، وارد مسابقات بازی می‌شود. بازیکن با یک اتومبیل دیگر وارد یک کورس می‌شود و با انجام تست موتور شروع به بازی می‌کند، پس از شمارش معکوس اتومبیل‌ها به صورت اتوماتیک شروع به حرکت می‌کنند و بازیکن باید با کلیک به موقع روی صفحه موبایل خود، دنده خودروی خود را عوض کند و با افزایش سرعت خود سعی در جلو زدن از حریف کند. پس از پایان مرحله، اگر بازیکن برنده کورس شود، جوایزی به بازیکن اعطا می‌شود. ارتقای ماشین یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی است و برای پیشرفت در بازی و افزایش سطح بازیکن، باید با پرداخت سکه‌های رایج در داخل بازی، اقدام به ارتقای خودروی خود کند.

2nd Gear: Classic

بخش داستانی، هسته اصلی بازی را در کنار گیم‌پلی تشکیل می‌دهد

بازی ایرانی دنده دو: کلاسیک دارای مسابقات آزاد، پلکانی، داستانی، رکوردی و روزانه است که هرکدام دارای ویژگی‌های متنوعی برای بازی کردن هستند که به صورت خلاصه هر بخش را معرفی می‌کنیم. در مسابقات آزاد، بازیکن بدون هیچ محدودیتی وارد مسابقه خواهد شد و با هرکدام از ماشین‌های خود با رقبا مسابقه می‌دهد. بخش پلکانی بازی دنده دو: کلاسیک مسابقاتی هستند که دارای ۱۵ مرحله است و به مرور میزان سختی بازی افزایش پیدا می‌کند و با گذر هر مرحله جوایز مسابقات ارزش بیشتری پیدا خواهند کرد. اصلی‌ترین بخش این بازی، مسابقه داستانی است که در این بخش بازیکن باید برای شکست دادن رامین که یکی از بزرگترین راننده‌های مسابقات Drag Racing است وارد ماجراهای مختلفی می‌شود. بازیکن باید با شکست دادن رامین و پیشرفت خود به صورت مرحله‌ای افرادی مانند جمشید و مهسا و چند نفر دیگر را از میدان رقابت حذف کند تا به آخرین باس این بازی یعنی رامین برسد و او را شکست بدهد. داستان این اثر از بازی Need for Speed: Most Wanted الهام گرفته شده است و دارای جذابیت خاص خود است. در مسابقات رکوردی نیز بازیکن برای رکورد زدن سرعت خود وارد مسابقات جذابی می‌شود و در آخر، بخش روزانه بازی دنده دو: کلاسیک، هر چهار ساعت یک‌بار بازیکن می‌تواند با یک سطح برابر با رقیب خود وارد مسابقات متنوعی شود و جوایز مختلفی را کسب کند.

2nd Gear: Classic

تمامی خودروها کلاس‌بندی شده‌اند و بسته به کلاس مسابقات، خودروی خود را انتخاب می‌کنید

استودیو ارکا گیمز با استفاده از موتور بازی‌سازی Unity که به صورت شخصی‌سازی از آن استفاده کرده‌اند دست به توسعه بازی دنده دو: کلاسیک زده‌اند. این بازی دارای گرافیکی سه‌بعدی و واقع‌گرایانه است که سازندگان تلاش کرده‌اند بهترین تجربه بصری را برای بازیکن به ارمغان آورند. طراحی سه‌بعدی خودروهای داخل بازی به خوبی اجرا شده‌اند و ما شاهد خودروهای ایرانی چون پراید، پیکان و رنو PK و خودروهای خارجی مثل مرسدس بنز، فراری و تویوتا هستیم که با جزئیات قابل قبولی طراحی شده‌اند. موسیقی بازی نیز دارای فضایی هیجان‌انگیز و انرژیک است که به خوبی روی بازی نشسته است. همچنین، صداگذاری ماشین‌ها نیز در حد قابل قبولی اجرا شده است. این اثر ایرانی دارای بخش شخصی‌سازی خودرو است که بازیکن می‌تواند بسته به سلیقه خود ماشین‌های خود را شخصی‌سازی کند. بازی دنده دو: کلاسیک دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکن می‌تواند با خرید سکه‌های رایج داخل بازی، نوار بنزین خود را پر کند تا بتواند زمان بیشتری را به تجربه بازی بپردازد.

2nd Gear: Classic

بازی دنده دو: کلاسیک یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز است که می‌تواند بازیکن را تا مدت‌ها سرگرم خود کند. مسابقات گوناگون بازی به خصوص بخش داستانی بازی توانسته است تنوع زیادی را ایجاد کند و بازیکن با تجربه آن احساس خستگی نکند. گرافیک بصری زیبا و موسیقی هیجانی بازی دنده دو: کلاسیک لذت این اثر را دوچندان کرده است؛ این بازی به علاقه‌مندان به سبک ماشین‌سواری پیشنهاد می‌شود. ساخته استودیو ارکا گیمز هم‌اکنون به صورت رایگان در فروشگاه کافه‌بازار در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک پایین، این بازی جذاب را دانلود کنید:

دانلود بازی دنده دو:‌ کلاسیک

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar

برای دانلود بازی های موبایل به بخش بازی اندروید، بازی آیفون یا بازی ویندوز موبایل زومجی مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده