نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵

بازی‌های رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس

کمپانی سونی دقایقی پیش اسامی بازی‌های رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس را اعلام کرد که شامل بازی‌های بزرگی چون God of War III Remastered و Destiny 2 می‌شوند. 

سپتامبر ماه خیلی خوبی برای کاربران پلی استیشن پلاس خواهد بود؛ چرا که طبق اعلام سونی و در جدید‌ترین اخبار بازی، این ماه بازی‌های بزرگی برای مشترکین این سرویس رایگان شده‌اند و مخصوصا کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند آثار با‌ارزشی را به‌صورت رایگان تجربه کنند. 

اولین بازی رایگان PS4 در این ماه، بازی Destiny 2 است. ساخته استودیو بانجی یکی از بازی‌های چندنفره خوب سال‌های اخیر به‌شمار می‌رود و حال سونی این بازی را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران پلی‌استیشن 4 قرار داده است. یک نکته قابل ذکر در مورد این بازی اینکه دستینی 2 از همین امروز در دسترس است و زودتر از سایر بازی‌های این ماه در دسترس قرار گرفته است. سونی این اقدام را انجام داده تا علاقه‌مندان به تجربه بازی، بتوانند پیش از انتشار بسته الحاقی Forsaken این بازی در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور)، آن را تجربه کنند. همچنین DLC جدید بازی قرار است حالتی به نام Gambit داشته باشد که بانجی، امکان تجربه رایگان آن را به مدت ۲۴ ساعت از تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) فراهم کرده است و به لطف انتشار رایگان بازی اصلی برای مشترکین پلاس، این افراد هم قادر خواهند تا در تجربه رایگان این حالت شرکت داشته باشند. 

دومین بازی پلی‌استیشن 4 در ماه سپتامبر هم اثر بزرگی است؛ جایی که سونی بازی God of War III: Remastered را رایگان کرده است و افرادی که هنوز شانس تجربه این بازی را نداشتند، می‌توانند آن را بازی کنند. جدا از کنسول نسل هشتمی سونی، در ماه سپتامبر کاربران پلی استیشن 3 هم می‌توانند بازی‌های Another World: 20th Anniversary Edition و Qube: Director's Cut را رایگان تجربه کنند و کاربران پلی استیشن ویتا هم قادر خواهند بود تا از بازی‌های Sparkle 2 و Foul Play لذت ببرند. 

یک مورد جالب دیگر در مورد بازی‌های این ماه هم اینکه هم دو بازی PS3 و هم دو بازی ویتا، از ویژگی کراس بای پشتیبانی می‌کنند و علاوه بر این کنسول‌ها، روی پلی‌استیشن 4 هم قابل تجربه خواهند بود. به بیان دیگر، کاربران پلی‌استیشن 4 در سپتامبر به ۶ بازی دسترسی خواهند داشت. در ادامه می‌توانید بازی‌ها را به صورت لیست هم مشاهده کنید:

پلی استیشن 4:

  • Destiny 2
  • God of War III: Remastered
  • Another World: 20th Anniversary Edition (مشترک با پلی‌استیشن 3)
  • Qube: Director's Cut (مشترک با پلی‌استیشن 3)
  • Sparkle 2 (مشترک با پلی‌استیشن ویتا)
  • Foul Play (مشترک با پلی‌استیشن ویتا)

پلی‌استیشن 3:

  • Another World: 20th Anniversary Edition
  • Qube: Director's Cut

پلی‌استیشن ویتا: 

  • Sparkle 2
  • Foul Play

نظرات خود را در مورد بازی‌های رایگان این ماه با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده