نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

تازه‌ترین تریلر فصل نهم سریال The Walking Dead، اختلافات میان ریک و مگی را به تصویر می‌کشد

در جدید‌ترین تریلر منتشر‌شده از فصل جدید سریال مردگان متحرک، شاهد شکل‌گیری اختلافات عمیق میان شخصیت‌های ریک و مگی هستیم.

با استناد به این موضوع که اندرو لینکلن (Andrew Lincoln)، بازیگر شخصیت ریک و لورن کوهن (Lauren Cohan)، بازیگر شخصیت مگی در فصل نهم سریال The Walking Dead از این مجموعه خداحافظی خواهند کرد، در تازه‌ترین تریلر این سریال محبوب شاهد تمرکز روی مسئله‌ی درگیری این دو نفر بر سر منصب رهبری مردم و اختلافات پیش‌ رو هستیم. در صحنه‌ای از تریلر مگی خطاب به ریک می‌گوید: «گفته بودی که از من پیروی خواهی کرد، اما نکردی. این موضوع حالا دیگر تغییر می‌کند.»

the walking dead

در هشت فصل قبلی مردگان متحرک شاهد رویارویی بازماندگان این سریال با خطرات و اتفاقات مداومی که از سمت نیروهای خارجی زندگی آنان را تهدید می‌کردند بودیم؛ خطراتی که از هر دو سمت مردگان و زندگان آنان را تهدید می‌کرد. پس از شکست نیگان با نقش‌آفرینی جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan)، این‌طور به نظر می‌رسد که اوضاع برای همه خوب پیش نخواهد رفت و شاهد اختلافات و درگیری‌های داخلی زیادی در سریال خواهیم بود. البته شاید زامبی‌ها از اضافه شدن افراد جدید به جمع خود خوشحال شوند، اما متاسفانه عملی شدن این موضوع نیز خوشایند نیست؛ چرا که باعث کم شدن منابع غذایی آن‌ها خواهد شد. مطمئنا این اختلافات تنها اتفاقات درگیر‌کننده‌ای که طرفداران فصل جدید مردگان متحرک انتظارش را می‌کشند نخواهد بود. در تریلری که در مراسم Comic-Con از فصل نهم سریال منتشر شد، شاهد نمایش بخش کوتاهی از ورود نجواگران (Whisperers) به داستان بودیم. با استناد بر کامیک‌های سریال، این گروه یکی دیگر از دشمنان خطرناک ریک و مردمش به شمار خواهد آمد. همچنین از آنجایی که کار سریال هنوز با نیگان به پایان نرسیده است، درگیری‌ و شورش‌های احتمالی از این سمت داستان نیز کاملا محتمل خواهد بود.

هر اندازه که سریال به پایان خود نزدیک‌تر می‌شود کمتر شاهد دیدن زامبی‌ها به عنوان خطر هستیم و این سوال برای همگان پیش می‌آید  که جای مردگان متحرک در این معادلات تازه‌ی این سریال کجا است؟ اکنون زامبی‌ها به جای اینکه خطر محسوب شوند تبدیل به سلاح‌هایی برای دشمنان و حتی قهرمانان داستان شده‌اند. در فصل جدید انتظار می‌رود که علاوه بر درگیری با نجواگران، شاهد درگیری داخلی بین ریک و مگی نیز باشیم.

فصل نهم از سریال محبوب مردگان متحرک در تاریخ ۷ اکتبر (برابر با ۱۵ مهر) از شبکه‌ی AMC پخش خواهد شد.

در پایان شما را به تماشای تازه‌ترین تریلر منتشر‌شده از فصل نهم این سریال دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده