نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

بازی Soulcalibur VI ممکن است میزبان شخصیتی جدید شود

به نظر می‌رسد قرار نیست گرالت از سری The Witcher تنها شخصیت مهمان بازی Soulcalibur VI باشد؛ ممکن است شخصیتی جدید هم با یک بسته‌ی الحاقی به بازی اضافه شود.

پیش‌تر، سازندگان بازی Soulcalibur VI اعلام کردند که این اثر قرار است میزبان گرالت، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی، باشد، اما آیا ممکن است جز او، شاهد حضور شخصیت مهمان دیگری در این بازی باشیم؟

در گفت‌وگوی وب سایت خبری DualShockers با موتوهیرو اوکوبو، تهیه کننده‌ی بازی، در مراسم Gamescom 2018 در شهر کلن آلمان، سوال‌هایی درباره‌ی احتمال حضور شخصیت‌های مهمان بیشتر در بازی Soulcalibur VI مطرح شد.

اوکوبو این مسئله را خاطرنشان کرد که در سیزن پس این بازی، ۶ بسته‌ی الحاقی قرار خواهد داشت. یکی از این بسته‌ها حاوی شخصیت Tira خواهد بود، سه بسته حاوی شخصیت‌های جدیدی خواهد بود که هنوز از ماهیت آن‌ها اطلاعی در دسترس نیست و نهایتا دو بسته‌ی باقی‌مانده امکانات شخصی سازی جدیدی برای شخصیت‌ها را در دسترس بازیکنان قرار خواهند داد. این احتمال وجود دارد که یکی از سه بسته‌ی مذکور، شامل شخصیتی مهمان از یک سری دیگر باشد. با این وجود، اوکوبو گفت که هم‌اکنون Bandai Namco در حال به اتمام رساندن برنامه‌های مدنظر سازندگان برای این بسته‌های الحاقی است.

بر اساس شواهد به نظر می‌رسد شرکت SNK علاقه دارد شخصیت‌های خود را در بازی‌های دیگر ببیند. اوکوبو، که به عنوان تهیه کننده دستی در ساخت Tekken 7 نیز داشته، این مسئله را تائید کرد که حضور Geese Howard در این بازی با بازخورد‌های مثبتی همراه بوده، SNK از این مسئله بسیار خرسند است و این مسئله نشان دهنده‌ی رابطه‌ی خوب این دو شرکت است.

بعد از اینکه در این گفت‌وگو به اوکوبو گفته شد حالا که کاتسوهیرو هارادا، به عنوان یکی از مهم‌ترین افراد در تیم سازنده‌ی Tekken، به شخصیت کازوما کریو از سری Yakuza فرصت حضور در Tekken را نمی‌دهد، این شخصیت را به Soulcalibur VI بیاورید، او پاسخ داد که کریو برای سری Tekken مناسب‌تر است و این مسئله‌ی مهم را نباید فراموش کرد که شخصیت‌های منتخب برای حضور در Soulcalibur باید با دنیای این سری سازگاری داشته باشند.

Soulcalibur VI در تاریخ نوزدهم اکتبر ۲۰۱۸ (بیست و هفتم مهر ماه) برای Xbox One ،PS4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما هم‌اکنون می‌توانید این بازی را پیش خرید کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده