// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

فرام سافتور از دلایل ساخته نشدن دنباله Tenchu می‌گوید

یاسوهیرو کیتائو در جدیدترین گفت‌وگوی خود در مورد ساخته نشدن نسخه جدید بازی Tenchu و خلق بازی Sekiro: Shadows Die Twice صحبت کرده است.

زمانی که برای اولین بار تیزر بازی Sekiro: Shadows Die Twice در رویداد جوایز بازی ۲۰۱۷ به نمایش درآمد، تعداد زیادی از کاربران این احتمال را دادند که استودیو فرام سافتور (FromSoftware) در آینده نسخه جدید بازی Tenchu را معرفی خواهد کرد. با این حال پس از معرفی Sekiro: Shadows Die Twice، شاهد تفاوت‌هایی میان این دو بازی بودیم.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، سایت دوال شاکرز در گیمزکام 2018 گفت‌وگویی با یاسوهیرو کیتائو، مدیر ارتباطات فرام سافتور، داشته و در این مصاحبه در مورد ساخته شدن Sekiro: Shadows Die Twice به جای نسخه جدید Tenchu صحبت کرده است. کیتائو در صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که Tenchu سرچشمه الهامات تیم سازنده برای بازی Sekiro: Shadows Die Twice بوده است، ولی آن‌ها در طول توسعه تصمیم گرفتند یک بازی جدید را خلق کنند. وی در این باره می‌گوید:

زمانی که ما تصمیم گرفتیم یک بازی ژاپنی با حال و هوای شینوبی را بسازیم، به بازی Tenchu فکر کردیم و این انگیزه اولیه ما برای بازی [Sekiro: Shaows Die Twice] بود، اما با این حال با گذر زمان ایده ما گسترش یافت و تفاوت‌هایی میان این دو بازی به وجود آمد. این ایده تبدیل به بازی‌ای ژاپنی با حال و هوای شینوبی شد که استودیو فرام سافتور و میازاکی خواهان توسعه‌ی آن بودند.

در ادامه سایت دوال شاکرز از یاسوهیرو کیتائو پرسید که آیا در آینده شاهد نسخه‌ای از Tenchu خواهیم بود یا نه. وی در این باره گفته است:

ما فکر می‌کنیم Tenchu یک سری جذاب و با ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد خودش است. ما فکر می‌کنیم اگه یک روز نسخه جدیدی از این بازی را بسازیم، تقلیدی از بازی‌های گذشته خواهد بود. از این رو ما به این فکر کردیم که در حال حاضر چه چیزی می‌خواهیم؛ اینکه آیا می‌خواهیم نسخه‌ی جدیدی از Tenchu ساخته شود یا خیر و به این نتیجه رسیدیم که وقت توسعه یک بازی شینوبی محور جذاب است.

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های یاسوهیرو کیتائو چیست؟ بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ دوم فروردین ماه ۹۸ (۲۲ مارس ۲۰۱۹) عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده