// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

Devil May Cry 5 روی Xbox One X به صورت 4K و 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد

بازی Devil May Cry 5 با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ روی ایکس باکس وان ایکس اجرا می‌شود و از قابلیت‌های این کنسول بهره خواهد گرفت.

Devil May Cry 5 را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی دانست که در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه می‌شود. یکی از مواردی که در نمایش‌های بازی Devil May Cry 5 به خوبی قابل مشاهده بود، گرافیک و طراحی‌های بازی است که نسبت به نسخه قبل، پیشرفت چشم‌گیری داشته است و می‌توان آن را یکی از بهترین‌های نسل هشتم دانست.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، دیجیتال فاندری پس از نمایشگاه گیمزکام 2018، بررسی‌هایی روی بازی Devil May Cry 5 انجام داده و اعلام کرده که DMC 5 از قدرت واقعی ایکس باکس وان ایکس استفاده می‌کند؛ به عبارتی کاربران Xbox One X می‌توانند بازی Devil May Cry 5 را با رزولوشن 4K واقعی و نرخ فریم ۶۰ اجرا کنند. این در حالی است که عده‌ای بر این باور بودند که این بازی نمی‌تواند از نهایت قدرت کنسول قدرتمند مایکروسافت استفاده کند.

با این حال کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Devil May Cry 5، موفق به انجام این کار شده است. امیدواریم در آینده شاهد توسعه‌دهنده‌های بیشتری باشیم که بتوانند نرخ فریم ۶۰ را برای رزولوشن 4K واقعی پیاده سازی کنند. بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (هشت مارس ۲۰۱۹) عرضه می‌شود.


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده