نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

رمان پرفروش Hush, Hush، منبع اقتباس اثری سینمایی خواهد شد

به‌زودی پرده‌ی نقره‌ای سینما، میزبان اقتباس سینمایی رمان محبوب Hush, Hush با حضور بازیگرانی همچون لیانا لیبراتو و ولفگانگ نووگرتز خواهد بود.

در نهایت و بعد از مدت‌ها انتظار، طرفداران رمان Hush, Hush به نویسندگی بکا فیتزپاتریک (Becca Fitzpatrick) قادر به دیداری دوباره با شخصیت‌های داستان محبوب خود خواهند بود؛ دیداری که اینبار در قالب یک اثر سینمایی اقتباسی به وقوع خواهد پیوست. بر اساس آخرین اطلاعات منتشر‌شده، کلی سایرس (Kellie Cyrus) وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم را بر عهده‌ خواهد داشت و تیم بازیگری این اثر رمانتیک نیز میزبان بازیگرانی همچون لیانا لیبراتو (Liana Liberato) و ولفگانگ نووگرتز (Wolfgang Novogratz) خواهد بود.

liberato

لیبراتو در اثر اقتباسی Hush Hush در نقش شخصیت نورا گری (Nora Grey) حضور پیدا خواهد کرد. نورا به همراه بهترین دوستش وی (Vee) سعی در گذراندن دوران پرخاطره و به‌یاد ماندنی دبیرستان را دارند، اما هنگامی که نورا با پسر جذاب و مرموز دبیرستان، پچ چیپریانو (Patch Cipriano) ملاقات می‌کند همه‌ی اتفاقات رنگ و بویی عجیب به خود می‌گیرند. نورا در درون مجذوب پچ است، اما به‌خوبی می‌داند که او سعی در مخفی کردن حقیقتی مرموز را دارد؛ حقیقتی عجیب که مستقیما به هویت نفرین‌شده و فراطبیعی او مربوط می‌شود؛ دختری که گرفتار عشق شخصی شده است که برای زنده ماندن، نیاز به قربانی کردن انسان‌ها دارد. همین اتفاقات باعث می‌شود که نورا در میان طوفانی از احساسات ضد و نقیض گرفتار شود.

Hush, Hush به مدت ۵۰ هفته‌ی متوالی در لیست پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز درخشید و چیزی بالغ بر ۵ میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رسیده است. از طرف دیگر، هر ۴ جلد این رمان عنوان پرفروش‌ترین رمان‌ها در نیویورک تایمز را به خود اختصاص دادند. لازم به ذکر است که پیتر هاچینگز (Peter Hutchings) وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اقتباس سینمایی این رمان را بر عهده خواهد داشت. کلود دل‌فارا (Claude Dal Farra)، برایس دل‌فارا (Brice Dal Farra)، برایان کیدی (Brian Keady) از کمپانی BCDF Pictures و ایرفان فردریکز (Irfaan Fredericks) از کمپانی Kalahari Film & Media نیز وظیفه‌ی ساخت این فیلم سینمایی را بر عهده دارند. فیتزپاتریک (Fitzpatrick)، هاچینگز (Hutchings) و سایمون سوآرت (Simon Swart) به همراه مایکل اس مورفی (Michael S. Murphey) هم تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر خواهند بود.

لازم به ذکر است که فیلم بعدی لیبراتو، اثری در ژانر ترسناک است که شبکه‌ی تلویزیونی Hulu وظیفه‌ی ساخت و انتشار آن را بر عهده خواهد داشت. این بازیگر جوان اولین بار با نقش‌آفرینی در فیلم Trust در کنار کلایو اوئن (Clive Owen) و کاترین کینر (Catherine Keener) موفق به جلب نظر بسیاری از هواداران شد. لیبراتو در آثاری همچون Measure of a Man opposite ،Maggie Betts’ Novitiate ،If I  Stay و The Best of Me به نقش آفرینی پرداخته است و سال گذشته نیز به همراه کیانو ریوز (Keanu Reeves) و لیلی کالینز (Lily Collins) در فیلم To the Bone حضور پیدا کرد.

 Novogratz

نووگرتز نیز به تازگی مراحل نقش‌آفرینی در سریال جدید نتفلیکس (Netflix) تحت عنوان Sierra Burgess is a Loser را به پایان رساند و در فیلم Assassination Nation به کارگردانی سم لوینسون (Sam Levinson) نیز حضور به عمل رسانده است.

برای اطلاع از تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون با ما در تیم خبری زومجی همراه باشید.


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده