نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

مسابقات قهرمانی جهان Pokemon سال 2019 در شهر واشنگتن برگزار خواهد شد

به تازگی مشخص شد که سری بعدی مسابقات قهرمانی جهان Pokemon قرار است در پایتخت ایالات متحده‌ی آمریکا برگزار شود.

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی منتشر شده، بعد از به پایان رسیدن مسابقات قهرمانی جهان 2018 Pokemon، در صفحه‌ی توئیتر رسمی Pokemon پستی منتشر شد که حاکی از محل برگزاری سری مسابقات بعدی است و این مسئله بدین معنا است که اگر قصد شرکت در این مسابقات را دارید باید سریعا دست به کار شوید و به تمرین کردن بپردازید.

مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ پوکمون در پایتخت ایالات متحده‌ی آمریکا برگزار خواهد شد. در مسابقات امسال، سه بازی Pokemon Ultra Sun ،Pokemon Ultra Moon و Pokken Tournament DX و یک بازی کارتی با اسمی مشابه حاضر بودند. به احتمال زیاد در سری مسابقات بعدی، بازی جدید این سری که قرار است برای Nintendo Switch منتشر شود و هنوز نام رسمی آن اعلام نشده نیز حضور داشته باشد.

در دیگر اخبار این مسابقات قهرمانی، پائول رویز، اولین قهرمان این سری از آمریکای لاتین، توانست مدال طلای رشته‌ی Ultra Sun & Ultra Moon را کسب کند. در دست دیگر، نینتندو کماکان قصد دارد اطلاعات تازه‌ای را درباره‌ی !Let's Go, Pikachu و !Let's Go, Eevee منتشر کند. آن‌ها به تازگی تریلری را منتشر کردند که تعدادی از شناخته شده‌ترین هیولاهای این سری را به نمایش می‌گذارد.

اگر شما هم به این سری علاقه‌مند هستید، می‌توانید دو بازی !Let's Go, Pikachu و !Let's Go, Eevee را پیش خرید کنید. این دو بازی در تاریخ شانزدهم نوامبر (بیست و پنجم آبان) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده