نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

تاریخ انتشار بازی‌های Bastion و Transistor برای نینتندو سوییچ

در جریان رویداد Nindies امروز، تاریخ انتشار بازی‌هایی Bastion و Transistor برای نینتندو سوییچ اعلام شد. 

Bastion و Transistor دو بازی مستقل ساخته استودیو سوپرجاینت گیمز هستند که هر دو، جزو بازی‌های مستقل با‌کیفیت به‌حساب می‌آیند و در زمان انتشار هم استقبال خیلی خوب گیمر‌ها و منتقدین را در پی داشتند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و در جریان رویداد Nindies امروز، تاریخ انتشار این دو بازی روی نینتندو سوییچ هم اعلام شد. بر این اساس، ابتدا شاهد انتشار Bastion برای سوییچ خواهیم بود و این بازی در تاریخ ۲۲ شهریور برای این کنسول منتشر خواهد شد. در ادامه بازی Transistor هم قرار است در تاریخ ۱۰ آبان (۱ نوامبر) برای سوییچ منتشر شود. 

Bastion یک بازی نقش آفرینی است که در آن، گیمر شخصیتی به نام The Kid را کنترل می‌کند و در دنیای فانتزی و رنگارنگ بازی، با انواع و اقسام دشمنان رو‌به‌رو می‌شود. این بازی از دوربین ایزومتریک استفاده می‌کند و همچنین تنوع خیلی خوبی از آیتم‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. در طرف دیگر، Transistor هم اثری در سبک اکشن و نقش آفرینی است که به‌جای ارائه توضیحات بیش‌تر، پیشنهاد می‌کنم بررسی بازی Transistor را در زومجی بخوانید؛ بررسی‌ای که بازی در آن نمره خیلی خوب ۸.۵ را دریافت کرد و خلاصه آن به شرح زیر است:

Transistor در ورای گیم‌پلی هوشمندانه، موسیقی و صداگذاری حرفه‌ای و گرافیک و طراحی‌های بی‌نقصش داستانی را روایت می‌کند که تا مدت‌ها در ذهن نقش می‌بندد و برای لحظاتی طولانی پس از پایانش، مخاطب را به فکر فرو می‌برد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده