نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۴

تاریخ انتشار بازی Undertale برای نینتندو سوییچ

در جریان رویداد Nindies امروز نینتندو، تاریخ انتشار بازی Undertale برای نینتندو سوییچ اعلام شد. 

کمپانی نینتندو امروز یک رویداد Nindies برگزار و در آن اطلاعاتی از بازی‌های مستقل نینتندو سوییچ ارائه کرد. یکی از این بازی‌ها، Undertale، ساخته تحسین‌شده توبی فاکس است که امروز تاریخ انتشار آن برای نینتندو سوییچ مشخص شد. بر این اساس Undertale در تاریخ ۲۷ شهریور (۱۸ سپتامبر) برای این کنسول منتشر خواهد شد. 

Undertale را می‌توان بدون شک یکی از بهترین بازی‌های مستقل سال‌های اخیر دانست. این بازی نقش آفرینی گیمر را در نقش شخصیتی قرار می‌دهد که در یک دنیای زیرزمینی مملو از هیولا گیر افتاده و به دنبال راه فرار است. با وجود داشتن ظاهری ساده، این بازی استقبال فوق‌العاده منتقدین و گیمر‌ها را در پی داشت و نمره متای ۹۳ را ثبت کرد. Undertale تا به امروز روی پلتفرم‌های مختلفی منتشر شده است و حال کاربران سوییچ هم به‌زودی قادر به تجربه آن خواهند بود. 

در صورتی که تا به امروز شانس آشنا شدن با ساخته توبی فاکس را نداشته‌اید، پیشنهاد می‌کنم بررسی بازی Undertale را در زومجی بخوانید؛ بررسی‌ای که در آن نمره ۹ به این بازی داده شده و خلاصه آن به شرح زیر است:

نگذارید مستقل بودن «آندرتیل» گول‌تان بزند. این بازی یکی از عمیق‌ترین و جذاب‌ترین نقش‌آفرینی‌های سال‌های اخیر است که از مکانیک‌ها و مواد اولیه‌ی سنتی ژانر برای خلق تجربه‌ای تازه استفاده کرده؛ تجربه‌ای که هر گوشه‌اش با یک غافلگیری تزیین شده است. اگر اهل ماجراجویی‌های دیوانه‌وار فانتزی هستید، این بازی را از دست ندهید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده