نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵

بازی های رایگان ماه سپتامبر ایکس باکس لایو گلد

کمپانی مایکروسافت دقایقی پیش اسامی بازی‌های رایگان ایکس باکس لایو گلد را اعلام کرد که مشهور‌ترین آن‌ها، Prison Architect است. 

در فاصله چند روز مانده به آغاز ماه سپتامبر، کمپانی مایکروسافت دقایقی پیش اسامی بازی‌های رایگان مشترکین ایکس باکس لایو گلد در این ماه را اعلام کرد. بر این اساس کاربران ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 هرکدام دو بازی رایگان خواهند داشت که البته بازی‌های ایکس‌باکس 360 به‌لطف Backward Compatibility روی ایکس‌باکس وان هم قابل بازی خواهند بود. 

در ماهی که شاهد بازی چندان بزرگی نیستیم، کاربران Xbox One می‌توانند دو بازی Prison Architect و Livelock را تجربه کنند. با اینکه شاید هیچ‌کدام از این دو بازی اثر خیلی بزرگی نباشد، اما مخصوصا Prison Architect تجربه‌ای است که از بازی کردن آن پشیمان نخواهید شد. در طرف دیگر، کاربران Xbox 360 هم این ماه می‌توانند بازی‌های LEGO Star Wars III: The Clone Wars و Sega Vintage Collection: Monster World را به‌صورت رایگان تجربه کنند. 

البته به رسم هر ماه، این بازی‌ها در بازه خاصی از ماه در دسترس قرار خواهند گرفت که در لیست زیر می‌توانید از جزییات تاریخ دقیق آن‌ها مطلع شوید:

ایکس‌باکس وان

  • Prison Architect (از ۱۰ شهریور تا ۸ مهر)
  • Livelock (از ۲۵ شهریور تا ۲۳ مهر)

ایکس‌باکس 360

  • LEGO Star Wars III: The Clone Wars (از ۱۰ شهریور تا ۲۴ شهریور)
  • Sega Vintage Collection: Monster World (از ۲۵ شهریور تا ۸ مهر)


منبع Majornelson
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده