// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸

تاریخ دقیق انتشار بازی Rune در قالب Early Access مشخص شد

استودیو هیومن هد و کمپانی ESDF تاریخ دقیق انتشار نسخه Early Access بازی جهان باز، آنلاین و نقش آفرینی Rune را مشخص کردند.

ماه گذشته در جریان اخبار بازی خواندیم که بازی Rune در قالب نسخه Early Access به دست کاربران خواهد رسید. حال توسعه‌دهندگان این محصول یعنی استودیو هیومن هد (Human Head Studios) و کمپانی ESDF تاریخ دقیق انتشار آن را مشخص کردند.

برای کسانی که تا حالا نام بازی Rune به گوششان نخورده است بگوییم که این اثر در ابتدا با نام Rune: Ragnarok شناخته می‌شد. این بازی در سبک جهان‌باز، آنلاین و نقش آفرینی در حال توسعه است که محتوای آن در عصر وایکینگ‌ها و Norse جریان دارد. نسخه «دسترسی پیش از موعد» یا همان ارلی اکسس بازی Rune شامل حالت‌های PvE و PvP (بازیکن در مقابل محیط و کاربر) می‌شود که در کنار یک بخش داستانی به دست بازیکنان می‌رسد. در این میان، کریس راین‌هارت، مدیر پروژه و موسس کمپانی هیومن هد، گویا در مورد مشخص شدن تاریخ انتشار این محصول بسیار هیجان‌زده است. وی در این باره گفت:

پیش‌تر با عرضه پروژه قبلی یعنی Rune Classic توانستیم مرز‌های بازی‌های PvP را جا‌به‌جا کنیم. حال با اضافه کردن مکانیزم‌های مبارزات خشن در نسخه بعدی قصد داریم کاربران را با محتوایی روبه‌رو کنیم که پیش‌تر در سبک‌های مشابه ندیده‌اند. از قدرت دشمنان در مقابل خود آن‌ها استفاده کنید؛ طوری که دست آن‌ها را از بدنشان جدا کنید و با آن، آن‌ها را بکشید.

نسخه‌های مختلفی از Early Access بازی Rune در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نسخه ۲۹.۹۹ دلاری با نام Warrior Pack، نسخه ۳۹.۹۹ دلاری با نام Rage Pack و نسخه God Slayer با قیمت ۵۹.۹۹ در اختیار طرفداران سری بازی‌های Rune قرار خواهد گرفت. نسخه‌های یاد شده شامل محتویات گوناگونی همچون موسیقی متن و دیگر آیتم‌های داخل بازی می‌شود. علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند با تخفیف ۱۵ درصدی این محصول را پیش خرید کنند. سازندگان مزایایی برای ۱۰ هزار کاربر اول که این بازی را پیش‌خرید کنند در نظر گرفته‌اند؛ طوری که بازی Rune Classic به طور رایگان نیز به آن‌ها تقدیم خواهد شد.

کاربران پی سی برای اطلاع از سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Rune می‌توانند به این مطلب در زومجی مراجعه کنند. نسخه ارلی اکسس این بازی در تاریخ ۲۸ شهریور ماه (۱۹ سپتامبر) برای کامپیوتر منتشر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌تواند به صفحه استیم آن مراجعه کنید یا اینکه در ادامه نگاهی به تریلر نسخه Early Access آن بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک منحصر به فرد آن با زومجی در میان بگذارید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده