نویسنده: محمد حیدری
// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶

خالق اصلی Gravity Falls با انیمیشنی جدید به شبکه نتفلیکس بازخواهد گشت

 تازه‌ترین اخبار منتشر شده، از پیوستن الکس هیرش به شبکه‌ی تلویزیونی نتفلیکس برای خلق یک انیمیشن سریالی جدید خبر می‌دهند.

دو سال پیش، الکس هیرش (Alex Hirsch) پس از پخش دو فصل از مجموعه‌ی تلویزیونی محبوب و پرطرفدار خود تحت عنوان Gravity Falls، به این سریال خاتمه داد. هیرش از آن زمان تا‌کنون به همکاری در نویسندگی آثاری چون Spider-Man: Into the Spider-Verse و Detective Pikachu مشغول بوده است؛ با این حال تازه‌ترین اطلاعات منتشر‌شده، خبر از ورود دوباره‌ی وی به دنیای انیمیشن‌های تلویزیونی می‌دهند. وب‌سایت Deadline اعلام کرده است که نتفلیکس (Netflix) با هیرش قراردادی چندین ساله بسته است که طبق آن، او مسئول ساخت یک انیمیشن سریالی تازه و فیلم‌های مربوط به آن به صورت اختصاصی برای این شبکه خواهد بود. محتوای این پروژه‌ی جدید، ترجیحا به جای اینکه مناسب کودکان باشد بیشتر به سمت مخاطبین بزرگسال متمایل خواهد بود.

Alex Hirsch

الکس هیرش در مورد همکاری خود با نتفلیکس اینگونه توضیح داده است:

من برای پیوستن به این پروژه‌‌ی جذاب و هوشمندانه در نتفلیکس بسیار هیجان‌زده هستم. اینکه بدانید بخشی از یک اثر یا پروژه‌ی منحصربه‌فرد هستید به شما حسی بسیار خوب و باورنکردنی می‌دهد. چیزهای‌ فوق‌العاده‌ای در راه هستند.

cindy holland

سیندی هالند (Cindy Holland)، معاون برنامه‌ریزی شبکه‌ی نتفلیکس نیز در این زمینه توضیحاتی را ارائه داده است:

الکس یک داستان‌نویس خیال‌پرداز با ایده‌های تازه و منحصربه‌فرد است که به عنوان یک صدای تازه در بخش انیمیشن به شهرت و اعتبار زیادی رسیده‌ است. ما در حال گسترش آثار انیمیشنی شبکه برای مخاطبین بزرگسال هستیم و همکاری با الکس برای ما بسیار جذاب وهیجان‌انگیز است.

همکاری نتفلیکس با هیرش تنها یکی از چندین همکاری‌ بزرگ این غول شبکه‌های تلویزیونی است. چندی پیش نتفلیکس از Disenchantment که یک سریال انیمیشنی تازه از سازنده‌ی خوش‌ذوق The Simpsons and Futurama است رونمایی کرد. سریال BoJack Horseman نیز یک سریال انیمیشنی دیگر از نت فلیکس برای مخاطبین بزرگسال است که پنجمین فصل از آن در ماه سپتامبر سال جاری پخش خواهد شد. علاوه بر این، سریال F Is for Family و Big Mouth دو سریال انیمیشنی دیگر نتفلیکس در همین رده‌ی سنی هستند. سریال جدید لیسا هناوالت (Lisa Hanawalt) تحت عنوان Tuca & Bertie نیز در همین دسته قرار می‌گیرد، اما نتفلیکس تاریخ دقیقی برای پخش این اثر مشخص نکرده است.

برای اطلاع از تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون با ما در تیم خبری زومجی همراه باشید.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده