// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

آغاز رسمی IGL 2018، بزرگ‌ترین مسابقات بازی‌های ویدیویی ایران

چهارمین لیگ بازی های رایانه ای ایران (IGL 2018) در رشته‌های FIFA 18 ،PES 2018 ،Clash Royale، کوئیز آو کینگز و پسرخوانده امروز به صورت رسمی در برج میلاد آغاز شد.

با فرا رسیدن ششم شهریور، امروز با حضور صدها علاقمند به بازی‌های ویدیویی، نخستین رقابت‌های چهارمین دوره از لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران (IGL 2018) برگزار شد. برخلاف سال گذشته، امسال در کنار پسران، دختران علاقمند به بازی‌های ویدیویی نیز توانستند برای حضور در رقابت‌های چهارمین دوره از لیگ بازی‌های رایانه‌ای ثبت نام کنند. علاوه بر این، محدودیت سنی بازیکنان نیز در این دور از مسابقات در نظر گرفته نشده است که همین موضوع باعث شده تا تعداد شرکت‌کنندگان در چهارمین دوره از مسابقات افزایش قابل توجهی داشته باشد.

چهارمین دوره از لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران امسال میزبان مسابقاتی در پنج رشته‌ی کلش رویال، فیفا 18، PES 2018، کوئیز آو کینگز و پسرخوانده است که طبق اعلام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به برترین شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها جوایزی با حمایت برخی کمپانی‌ها نظیر سامسونگ اهدا خواهد کرد.

شما می‌توانید فهرست کامل جوایز مسابقات را در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای مشاهده کنید که شامل مانیتورهای گیمینگ به نفرات برتر، کنسول بازی و همچنین لوازام جانبی گیمینگ می‌شود. با این حال، در حالی که به نفر اول رشته FIFA 18 در کنار مانیتور،‌ یک کنسول پلی‌استیشن 4 اهدا خواهد شد، در اقدامی عجیب و قابل تامل، برگزارکنندگان به نفرات برتر سایر رشته‌ها از جمله پسرخوانده، کلش رویال و PES 2018 در کنار مانیتور، یک کنسول نسل هفتمی XBOX 360 اهدا خواهند کرد. این در حالی است که مایکروسافت، تولیدکننده ایکس‌باکس 360، مدت‌ها است که خط تولید این کنسول را متوقف کرده است و عملا دیگر بازی جدیدی برای این کنسول تولید و عرضه نمی‌شود.

علاقه‌مندان هر روز از ساعت ۹ الی ۲۲ می‌توانند با حضور در محل سوله‌های نمایشگاهی برج میلاد تهران از نزدیک رقابت‌های چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران را تماشا کنند. علاوه بر این در صورتی که از جمله‌ی ثبت‌نام کنندگان در این رقابت‌ها هستید می‌توانید با ورود به سایت لیگ بازی های رایانه ای ایران از براکت و زمان برگزاری رقابت خود مطلع شوید.

مسابقات چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای از ششم تا شانزدهم شهریور برگزار می‌شود که مسابقات فینال در روز شانزدهم شهریور برگزار خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر اولین روز مسابقات IGL 2018 را مشاهده کنید.

چهارمین لیگ بازی های رایانه‌ای ایران IGL 2018

چهارمین لیگ بازی های رایانه‌ای ایران IGL 2018

چهارمین لیگ بازی های رایانه‌ای ایران IGL 2018


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده