نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

اولین تبلیغ تلویزیونی فیلم Venom منتشر شد

کمپانی سونی پیکچرز اولین تبلیغ تلویزیونی فیلم Venom (ونوم) با بازی تام هاردی، را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز اولین تبلیغ تلویزیونی فیلم Venom با بازی تام هاردی را منتشر کرده است. حدود یک ماه دیگر فیلم مورد انتظار ونوم به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. به همین منظور کمپانی سونی پیکچرز در حال گسترش تبلیغات این فیلم است تا از بیشترین ظرفیت فروش افتتاحیه فیلم استفاده کند. در همین راستا این کمپانی اخیرا اولین تبلیغ تلویزیونی فیلم Venom را که برای بازارهای بین المللی منتشر شده، منتشر کرده است. با اینکه بیشتر تصاویر این تبلیغ تلویزیونی را در تریلرهای قبلی این فیلم مشاهده کرده بودیم، اما این ویدیو حاوی تصاویر جدیدی از جمله هدف قرار گرفتن ادی براک توسط کارلتون دریک، نیز است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود آپارات

از نکات جالب این ویدیو را می‌توان به حرف دریک اشاره کرد که مدعی شد او سیمبیوت را خلق کرده است و حال باید دید که چگونه این موضوع در فیلم به تصویر کشیده خواهد شد. شاید این موضوع اشاره‌ای به حضور سیمبیوت‌های بیشتر در فیلم Venom از جمله سیمبیوت رایوت (Riot) نیز داشته باشد. هنوز حضور شخصیت کارنیج در فیلم ونوم تایید یا تکذیب نشده است، اما باید در نهایت در فیلم دید که شاهد این سیمبیوت مرگبار خواهیم بود یا خیر. طبق پیش‌بینی اولیه فروش فیلم Venom نیز بالاتر از انتظار توصیف شده است و انتظار می‌رود این فیلم رکورد افتتاحیه ماه اکتبر را بشکند. تام هاردی اخیرا تایید کرده است که برای بازی در سه فیلم Venom با سونی قرارداد دارد.

فیلم Venom به کارگردانی روبن فلیشر، قرار است در تاریخ ۵ اکتبر امسال (۱۳ مهر) به روی پرده‌های سینما برود. تام هاردی، وودی هارلسون، ریز احمد، میشل ویلیامز، رید اسکات، اسکات هیز و جنی اسلیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ونوم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده