نویسنده: علی ولی خانی
// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

سازنده League of Legends از برنامه‌اش برای بازسازی ها و عرضه شخصیت های جدید در بازی گفت

بر اساس اطلاعیه‌ی جدید منتشر شده توسط Riot Games، تعداد شخصیت‌های جدیدی که در سال ۲۰۱۹ به League of Legends اضافه خواهند شد، با تعداد شخصیت‌های قدیمی که قرار است در این سال بازسازی شوند، برابر است.

رایان مایرلز، یکی از اعضای اصلی تیم سازنده‌ی بازی League of Legends که بیشتر با عنوان Reav3 شناخته می‌شود، با انتشار پستی در وب‌سایت این بازی، بازیکنان را از روند عرضه‌ی شخصیت‌های جدید در فصل بعدی مطلع کرد. او ابتدا به پستی که شایعه‌ای را در مورد بازسازی شخصیت‌های Jax‌ ،Blitzcrank و Kennen بعد از بازسازی Ezreal مطرح کرده بود پاسخ داد و پیرو اطلاعیه‌های قبلی Riot Games آن را رد کرد و سپس در پاسخ به کامنتی دیگر که فرستنده‌اش درباره‌ی برنامه‌ی معرفی شخصیت‌های جدید در سال ۲۰۱۸ سوال کرده بود، اعلام کرد که هدف بر آن است که تعداد شخصیت‌های جدید و شخصیت‌های قدیمی بازسازی شده در این سال برابر باشند.

Riot Reav3 گفت:

سال بعد به احتمال زیاد برنامه مثل سال ۲۰۱۷ بر عرضه‌ی ۵۰/۵۰ باشد. ما نظرسنجی‌هایی را انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم که نیمی از بازیکنان خواهان اضافه شدن شخصیت‌های جدید و نیمی خواهان بازسازی شخصیت‌های قدیمی هستند. بی‌شک عمل بازسازی شخصیت‌های قدیمی اقدامی مثبت است؛ چون این شخصیت‌ها با استانداردهای مدرن همسان‌سازی می‌شوند، اما با این حال، این حرکت بهای خاص خودش را دارد که باید پرداخت شود؛ هر قدر هم که این بازسازی خوب انجام بگیرد، بعضی بازیکنان که با این شخصیت قبل از بازسازی زیاد بازی می‌کردند ناراضی خواهند بود و ممکن است از بازی کردن دست بکشند. ما باید قبل از اولویت بندی شخصیت‌ها برای بازسازی تمام این مسائل را مد نظر قرار دهیم.

این عمل بازسازی که بارها در صحبت‌های Riot Reav3 به آن اشاره شد، به معنای ایجاد تغییرات در ظاهر و گیم پلی شخصیت‌ها است. تازه‌ترین شخصیتی از League of Legends که مورد بازسازی قرار گرفت، Nunu بود. کاراکتر بعدی این بازی که قرار است دستخوش تغییراتی شود، Ezreal است که البته با استناد به جدول برنامه‌ی بروزرسانی شخصیت‌ها، به نظر می‌رسد تغییرات این کاراکتر قرار نیست به اندازه‌ی Nunu بزرگ و عمیق باشند.

در ابتدای سال میلادی گذشته گفته شد که امسال رایت گیمز بیشتر تمرکزش را روی بازسازی‌ها خواهد گذاشت و با انداختن نگاهی به روند عرضه‌ی شخصیت‌ها می‌توان این مسئله را تائید کرد. دو شخصیت جدیدی که در سال ۲۰۱۸ برای این بازی عرضه شدند، Kai'Sa و Pyke نام داشتند؛ با این حال شخصیت‌های Akali ،Aatrox ،Irelia ،Swain و Nunu همگی به ترتیب در این سال بازسازی و به بازی اضافه شدند. کاراکتر Nunu حالا Nunu & Willump نام دارد و قرار است در بروزرسانی بعدی به بازی اضافه شود.

در ادامه، Riot Reav3 درباره‌ی احتمال بازسازی شخصیت‌هایی به جز Kayle ،Ezreal ،Nunu و Morgana که هم‌اکنون در لیست انتظار برای بازسازی قرار دارند، صحبت کرد. او گفت دو شخصیت Fiddlesticks و Nocturne جزو اولویت‌های اول قرار گرفتن در لیست بازسازی هستند. او در ادامه دوباره بحث را سوی شخصیت Ezreal برد و گفت این شخصیت قرار است دوباره از صفر ساخته شود، اما سبک طراحی ظاهر کلی او که یک پسر انیمه‌ای است، همینطور باقی خواهد ماند.

او توضیح داد:

همانطور که قبلا گفتم، ما به جز بروزرسانی و تمیزکاری‌های جزئی، قصدی مبنی بر تغییر کلی ظاهر او نداریم. همه Ezreal را به یک پسر انیمه‌ای زیبا بودن می‌شناسند و ما می‌خواهیم این خصوصیت را حفظ کنیم.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده