نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۴

الک بالدوین به جمع بازیگران فیلم اختصاصی جوکر پیوست

الک بالدوین، مجری و بازیگر معروف آمریکایی، یکی از نقش‌های اصلی را در فیلم اختصاصی شخصیت جوکر ایفا خواهد کرد.

الک بالدوین، مجری و بازیگر معروف و خبرساز آمریکایی، به لیست بازیگران فیلم اختصاصی شخصیت جوکر پیوست و قرار است نقش توماس وین، پدر بروس بین/بتمن را در این فیلم ایفا کند. اتفاقات داستانی فیلم Joker (جوکر)، خارج از دنیای سینمایی دی‌سی (DC) جریان دارد و این فیلم ربطی به دنیای جدیداً به تصویر کشیده‌شده از شخصیت جوکر با نقش‌آفرینی جرد لتو نداشته و پروژه‌ای کاملاً مستقل است.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، شخصیت توماس وین در فیلم Joker، شخصیتی منفی است؛ شخصی پست‌فطرت و بدذات که در تجارت بسیار موفق است و این شخصیت به‌گونه‌ای یادآور دوران میانسالی دونالد ترامپ در دههٔ ۸۰ میلادی است. همان طور که می‌دانید الک بالدوین در برنامهٔ هفتگی Saturday Night Live (پخش زنده شنبه شب) شبکه NBC، در نقش دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، روی صحنه می‌رود و در ابتدای کار حساسیت‌های زیادی روی این موضوع به وجود آمده بود.

الک بالدوین در فیلم اختصاصی شخصیت جوکر با واکین فینیکس همبازی می‌شود؛ واکین فینیکس برای ایفای نقش شخصیت شرور اصلی داستان یعنی همان جوکر انتخاب شده است. از دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت می‌توان به رابرت دنیرو و همچنین فرانسیس کانروی اشاره داشت.

فیلم Joker به کارگردانی تاد فیلیپس، قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهرماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده