// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

غیر فعال شدن جعبه‌های لوت Overwatch و Heroes of the Storm در کشور بلژیک

کمپانی بلیزارد در جریان یک بیانیه اعلام کرد که جعبه‌های لوت بازی Overwatch و بازی Heroes of the Sotrm برای کاربران کشور بلژیک غیر فعال شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment) در یک بیانیه اعلام کرده است که لوت باکس‌های بازی Overwatch و بازی Heroes of the Storm، برای کاربران بلژیک غیر فعال شد. بلیزارد با این که مخالف انجام این کار بوده است، اما به خاطر قوانین و قمار شناخته شدن جعبه‌های لوت توسط کمیسیون بازی‌های بلژیک، آن‌ها مجبور به انجام این کار شده‌اند.

البته این گفته بدین معنا نیست که بازیکنان نمی‌توانند با پول داخل بازی یا در جریان رویدادهای مختلف، جعبه‌های لوت خود را دریافت کنند. همچنان گزینه‌ی خرید جعبه‌های لوت با پول داخل بازی وجود دارد. قمار اعلام شدن پرداخت‌های درون برنامه‌ای و لوت باکس‌ها را می‌توان به بازی Star Wars Battlefront II ربط داد. پس از عرضه و مشخص شدن عملکرد لوت باکس‌های این بازی بود که دادگاه‌های اروپایی تحقیقاتی را در مورد لوت باکس‌ها انجام دادند.

با اینکه لوت باکس‌ها از Battlefront II سریعا حذف شدند، اما همچنان پیامدهای آن گریبان‌گیر صنعت بازی‌های ویدیویی شده است. هم اکنون فشارهایی روی بلیزارد توسط چین اعمال شده است تا لوت باکس‌های بازی‌های بلیزارد نیز در این کشور غیر فعال شوند. این در حالی است که تعدادی از کشورها نظیر بریتانیا، لوت باکس‌ها را جزو قمار نمی‌دانند. بلیزارد در بیانیه خود اعلام کرده بود:

در آوریل ۲۰۱۸ کمیسیون بازی‌های بلژیک گزارشی را منتشر کرد که توسط دادگستری این کشور تایید شده بود. در جریان این گزارش و قانون محلی بلژیک، لوت باکس‌های بازی Overwatch جزو قمار به حساب می‌آمد. ما در بلیزارد از این تصمیم بسیار تعجب‌زده شدیم و این گونه فکر نمی‌کردیم. با این حال، تصمیم گرفتیم با قوانین بلژیک همکاری کنیم. در نتیجه ما مجبور شدیم برای کاربران کشور بلژیک خرید جعبه‌های لوت و جم‌ها با پول واقعی را از بازی Heroes of the Storm و بازی Overwatch حذف کنیم.

نظر شما کاربران زومجی در مورد لوت باکس‌های بازی‌های ذکر شده چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده