// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

دیویژن Commando برای بازی Call of Duty: WWII معرفی شد

امروز آپدیت جدید بازی Call of Duty: WWII منتشر می‌شود و در جریان آن، یک دیویژن جدید به نام کماندو به بازی اضافه می‌شود.

چندی پیش در خبری از بازی Call of Duty: WWII اعلام شد که قبل از عرضه آخرین بسته الحاقی بازی، یک آپدیت بزرگ برای آن منتشر می‌شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن (Activision) جزئیات به‌روزرسانی بزرگ بازی Call of Duty: WWII منتشر شد.

مهم‌ترین تغییری که پس از آپدیت کردن بازی Call of Duty: WWII با آن روبه‌رو خواهید شد، اضافه شدن یک دیویژن جدید به نام کماندو است. دیویژن کماندو دارای ویژگی است که به بازیکنانی که از وی استفاده می‌کنند، اجازه می‌دهد که در هر نقطه از محیط بازی که خواستند، اسپاون شوند. این ویژگی تا حدی شبیه به نحوه اسپاون بازیکن‌ها در حالت Infected عمل می‌کند. همچنین دیویژن کماندو از یک سری مزیت‌های بازیابی نوار سلامت استفاده می‌کند و بازیکنان می‌توانند به صورت همزمان از دو Basic Training استفاده کنند.

در کنار اضافه شدن کماندو به بازی Call of Duty: WWII، می‌توان به اضافه شدن دو عدد Basic Training جدید اشاره کرد. Catalyst در واقع یک سرم است که با تزریق آن، برای مدت محدودی هندلینگ سلاح شما را بهبود می‌بخشد. دومین Basic Training جدید بازی Call of Duty: WWII نیز Remedy نام دارد که نوار سلامت شما را سریع‌تر از قبل، بازیابی می‌کند. در انتها اعلام شده است که آپدیت بزرگ Call of Duty: WWII، یک سری از باگ‌های بازی را رفع کرده است.

با این حال اگر علاقه‌مند به خواندن تمامی جزئیات این به روزرسانی هستید، می‌توانید به منبع خبر مراجعه کنید. بازیکنان امروز می‌توانند آپدیت ذکر شده را روی پلتفرم خود دانلود کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده