// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

بازی Amnesia Collection در تاریخ نهم شهریور ماه برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد

کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که بازی ترسناک Amnesia Collection در تاریخ ۳۱ آگوست (نهم شهریور ماه) برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

مجموعه بازی‌های Amnesia در سبک ترس و بقا با انتشار اولین نسخه آن یعنی Amnesia: The Dark Descent در سال ۲۰۱۰ برای کامپیوتر به مخاطبان معرفی شد. حال پس از گذشت هشت سال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت اعلام کرد مجموعه Amnesia Collection پس از عرضه روی پلی‌استیشن 4، در تاریخ نهم شهریور ماه، روی کنسول ایکس‌ باکس وان هم منتشر می‌شود. این مجموعه شامل بازی اصلی The Dark Descent، دنباله‌ی A Machine For Pigs و بسته الحاقی Justine خواهد بود و سایت Xbox Wire در توضیحات راجع به این بازی این گونه نوشته است:

این مجموعه ترسناک شامل سه بازی Amnesia: A Machine For Pigs ،Amnesia: The Dark Descent و Amnesia: Justine خواهد بود. مجموعه‌ای را تجربه کنید که انقلاب ویدیو‌های Let's Play را راه انداخت و در سه کابوس زنده که تا حد مرگ شما را می‌ترساند، غرق شوید.

در حال حاضر هیچ خبری درباره پشتیبانی این بازی از کنسول ایکس باکس‌وان ایکس یا قیمت آن منتشر نشده است. همانطور که گفته شد، مدتی است که مجموعه Amnesia Collection برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شده است و هیچ خبری از عرضه آن روی کنسول ایکس‌باکس وان نبود. اما حالا دارندگان کنسول ایکس باکس وان هم می‌توانند این بازی‌های ترسناک را در قالب یک مجموعه تجربه کنند و از آن لذت ببرند.

در بازی ترسناک Amnesia: The Dark Descent، «دنیل»، پروتاگونیست بازی با اجتناب از هیولا‌ها و دیگر موانع و حل کردن پازل‌ها به کاوش در قلعه‌ای ترسناک می‌پردازد. بازی Amnesia: The Dark Descent موفق شد نقدهای بسیار مثبتی از جانب منتقدان دریافت کند و به سرعت بین مخاطبین محبوب شود. یک سال پس از انتشار نسخه اول، فریکشنال گیمز بسته الحاقی Amnesia: Justine را منتشر کرد که دارای شخصیت‌ها و محیط جدید بود. پس از موفقیت‌های این بازی و بسته الحاقی Amnesia: Justine، کمپانی فریکشنال گیمز ساخت نسخه دوم را تایید کرد. این بازی نمرات پایین‌تری نسبت به اولین بازی سری Amnesia دریافت کرد، اما با این حال توانست حس و حال و فضا‌سازی ترسناک Amnesia: The Dark Descent را تکرار کند.

شما کاربران زومجی در ادامه می‌توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده