نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵

بیانیه رسمی الکترونیک آرتز در مورد حادثه تیراندازی در تورنمنت Madden NFL 19

الکترونیک آرتز با انتشار یک بیانیه رسمی، با افراد حادثه‌دیده در جریان تیراندازی در تورنمنت Madden NFL 19 همدردی کرده است. 

یکی از اخبار تلخ چند وقت اخیر در مورد دنیای بازی‌های ویدیویی، خبر حادثه تیراندازی در جریان تورنمنت بازی Madden NFL 19 در جکسونویل فلوریدای آمریکا بود؛ حادثه‌ای که در آن سه نفر کشته و چند نفر هم زخمی شدند. عامل این تیراندازی یک فرد ۲۴ ساله با نام دیوید کاتز بود که البته پس از تیراندازی، خودکشی کرد و پلیس محلی هم اعلام کرده که احتمالا وی تنها عامل این حادثه بوده و فرد دیگری در آن نقش نداشته است. 

اما کمپانی الکترونیک آرتز، ناشر بازی Madden NFL 19، که پس از حادثه بلافاصله پیامی هم در توییتر منتشر کرده بود، امروز یک بیانیه رسمی مرتبط با این اتفاق هم منتشر کرده که به شرح زیر است:

اتفاق غم‌انگیزی که یک‌شنبه در جکسونویل رخ داد، یک عمل کاملا خشونت‌آمیز بود که ما شدیدا آن را متهم می‌کنیم. عمیق‌ترین هم‌دردی را با خانواده افرادی داریم که در این حادثه کشته یا مجروح شدند. همه ما در الکترونیک آرتز به دلیل این اتفاق عمیقا ناراحت هستیم و البته از نیرو‌هایی که بلافاصله پس از این حادثه خودشان را به محل آن رساندند کمال تشکر را داریم. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی افرادی است که در این اتفاق آسیب دیده‌اند و البته از نیرو‌هایی که در حال تحقیق روی این پرونده هستند هم نهایت حمایت را داریم. 


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده