نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

قهرمان اولین دوره مسابقات لیگ All-Star بازی Overwatch مشخص شد

با پایان یافتن رقابت‌های فستیوال Overwatch League All-Star Weekend، گروه آتلانتیک توانست با نتیجه‌ی کلی ۴ بر ۱ به عنوان پیروز این مسابقات انتخاب شود.

در هفته‌ای که گذشت شاهد برگزاری فستیوال Overwatch League All-Star Weekend و رقابت چندین ساعته‌ی گروه آتلانتیک (Atlantic) و گروه پسیفیک (Pacific) با یکدیگر بودیم؛ فستیوالی که در نهایت با پیروزی ۴ بر ۱ گروه آتلانتیک به پایان رسید. برخلاف ترکیب همیشگی تیم‌های شرکت‌کننده در طول فصل جاری، این مدعیان قهرمانی در آخر هفته‌ی گذشته ترکیبی متفاوت را از خود به نمایش گذاشتند. به‌عنوان مثال در طول این رقابت‌ها، پاین (Pine)، بازیکن تیم NYXL از شخصیت Doomfist و فیوری (Fury)، بازیکن تیم London Spitfire از شخصیت Torbjorn استفاده کردند. انتخاب چنین گزینه‌هایی از طرف بازیکنان حرفه‌ای در بازی Overwatch که معمولا به سمت چنین کاراکتر‌هایی نمی‌روند دور از انتظار و در عین حال برای طرفداران بسیار جذاب و هیجان‌انگیز بود. صد‌البته انتظار می‌رفت که گروه پسیفیک با داشتن تیم‌های بااستعدادی همچون NYXL ،Fusion و Spitfire در ترکیب خود، به پیروزی در مسابقات دست پیدا کند. با این‌حال گروه آتلانتیک توانست با کمک بازیکنان فوق‌العاده‌ی خود و با رقم زدن نتیجه‌ی چهار بر یک، به عنوان پیروز این رقابت‌ها انتخاب شود. گروه پسیفیک در مراسم روز شنبه موفق به کسب پیروزی در مسابقاتی همچون the Widowmaker 1v1 ،Lockout Elimination و Talent Takedown شده بود. همزمان گروه آتلانتیک نیز موفق به کسب پیروزی در مسابقات Lucioball Showdown و Mystery Heroes شد.

overwatch

در نهایت ، پونگ‌فوپ راتاناسانگچاد ملقب به «میکی» (Pongphop “Mickie” Rattanasangchod) جایزه‌ی مراسم افتتاحیه‌ی Dennis Hawelka را کسب کرد. این جایزه به‌عنوان ادای احترام به بازیکن حرفه‌ای اورواچ که در نوامبر سال گذشته دار فانی را وداع گفت با عنوان INTERNETHULK نام‌گذاری شده است. این هدیه‌ی نمادین به بازیکنانی اهدا می‌شود که با فعالیت‌های خود، تاثیر مثبتی به روی انجمن لیگ اورواچ داشته باشند.

برای اطلاع از آخرین و به‌روزترین اخبار بازی با ما در تیم خبری زومجی همراه باشید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده