// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

تریلر بازی Soulcalibur VI با محوریت معرفی شخصیت Azwel

کمپانی باندای نامکو تریلر جدیدی از بازی Soulcalibur VI منتشر کرده است که ما را با کاراکتری از نسل انسان‌ها با نام Azwel آشنا می‌کند.

بازی Soulcalibur VI برای طرفداران سبک فایتینگ احتمالا یکی از آثار موردانتظار چند ماه آینده خواهد بود؛ اثری که تاکنون حضور شخصیت محبوبی چون گرالت از مجموعه بازی The Witcher نیز در آن تایید شده است و حالا تریلر جدید بازی شخصیت دیگری با نام Azwel را نمایش می‌دهد که از او به عنوان رهبر نسل انسان‌ها یاد می‌شود.

با اینکه باندای نامکو اطلاعات زیادی در ارتباط با این کاراکتر منتشر نکرده است، اما Azwel دارای قدرتی به نام پالیندروم است که به او اجازه می‌دهد سلاح‌های مرگباری را در هوا ایجاد کند و به کمک آن به دشمنانش صدمه بزند. تریلر جدید نیز بیشتر روی حرکت‌ها و ضربات خاص Azwel تمرکز دارد و ویژگی‌های مختلف سلاح خطرناک او را به تصویر می‌کشد.

دانلود از آپارات

اگر پیش از این نسخه‌های قبلی مجموعه Soulcalibur را تجربه کرده باشید، احتمالا متوجه شباهت میان کاراکتر جدید بازی با شخصیت Algol شده‌اید که پیش‌تر در نسخه‌های چهارم و پنجم این سری حضور داشت و شاید حالا Azwel قرار است جایگزینی برای او باشد. البته شباهت‌هایی میان Azwel و پدربزرگ شخصیت نوکتیس هم وجود دارد که می‌تواند برای طرفداران جالب باشد.

بازی Soulcalibur VI به‌وسیله موتور آنریل انجین 4 در حال توسعه است و داستان آن درباره مبارزانی است که به دنبال شمشیرهای افسانه‌ای Soul هستند. این بازی در تاریخ ۲۷ مهر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده