// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳

سازنده بازی Shovel Knight: Treasure Trove به زودی محتویات جدیدی برای آن معرفی می‌کند

استودیوی یات‌کلاب گیمز اعلام کرد که محتویات جدیدی قرار است به بازی Shovel Knight: Treasure Trove اضافه شود. با زومجی همراه باشید.

یکی از بازی‌های مستقلی که در سبک پلتفرمر پیکسلی‌ بسیار موفق عمل کرده است، Shovel Knight نام دارد. مجموعه کامل این بازی با نام Shovel Knight: Treasure Trove مدتی است که برای تمامی پلتفرم‌های مدرن عرضه شده است و توسعه‌دهنده‌اش، یعنی استودیوی یات کلاب، به خوبی در حال پشتیبانی از این بازی است. بر اساس آخرین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد به زودی شاهد رونمایی از محتویات جدیدی برای این بازی باشیم. این خبر در شبکه اجتماعی توییتر توسط خود تیم توسعه‌دهنده منتشر شد:

شوالیه‌ها جمع شوید. در روزهای آینده سایت IGN را دنبال کنید و منتظر اخبار مربوط به بازی کاملا جدیدی که قرار است به Shovel Knight: Treasure Trove اضافه شود، باشید. بی‌صبرانه منتظر هستیم تا چیزی را که مدت‌ها است روی آن کار می‌کردیم، به شما نشان دهیم!

هنوز مشخص نیست که این محتویات جدید قرار است به بازی یک حالت جدید اضافه کند یا همانند Plague of Shadows یا Specter of Torment یک خط داستانی جدید باشد. به هر حال، شنیدن این خبر که استودیوی یات‌کلاب گیمز تا این اندازه به شوالیه بیلی خود اهمیت می‌دهد، فوق‌العاده است.

قبلا هم استودیوی یات‌کلاب اعلام کرده بود که سومین خط داستانی بازی Treasure Trove با نام King of Cards در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر خواهد شد. شخصیت شوالیه بیلی از محبوبیت بالایی برخوردار است و جدا از بازی‌های اصلی این مجموعه، این شوالیه در بازی‌هایی دیگری همانند Rivals of Aether ،Blade Strangers ،Super Smash Bros و غیره حضور داشته است.

در حال حاضر بازی Shovel Knight: Treasure Trove برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، 3DS، پلی استیشن ویتا، پی سی، پلی استیشن 3 و Wii U در دسترس است. این بازی موفق شد از زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کند و در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از بررسی آن را مطالعه کنید:

استودیو یات‌کلاب با بازی Shovel Knight به تمامی سازنده‌ها و همچنین گیمرها نشان داد که یک بازی مستقل تا چه اندازه می‌داند مخاطب را به خود جذب کرده و در بخش‌های مختلف نظیر لول دیزاین و داستان‌سرایی مخاطب خود را شگفت‌زده کند. بازی Shovel Knight: Treasure Trove روی نینتندو سوییچ و حالت پورتابل این کنسول سبب شده است تا همیشه و هر کجا که هستید، شوالی بیلی را در کنار خود داشته باشید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده