نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴

سازندگان بازی Anthem از جاولین Storm و ویژگی فریلنسر می‌گویند

به‌تازگی مارک دارا و جاناتان وارنر، تهیه‌کننده و کارگردان بازی Anthem اطلاعات تازه‌ای از این بازی را در اختیار هواداران قرار داده‌اند.

هر قدر که به تاریخ انتشار ساخته جدید کمپانی BioWare یعنی بازی Anthem نزدیک‌تر می‌شویم، طرفداران بیش از پیش نسبت به جزئیات بازی کنجکاو می‌شوند و در این بین، عوامل بازی از جمله تهیه‌کننده‌ی اجرایی مارک دارا (Mark Darrah) و کارگردان بازی جاناتان وارنر (Jonathan Warner) نیز با انتشار اطلاعاتی مختصر در رسانه‌های اجتماعی آتش کنجکاوی هواداران را شعله‌ور‌تر می‌کنند.

با استناد به اطلاعات منتشر‌شده، «استورم» احتمالا یکی از آسیب‌پذیرترین انواع جاولین در این بازی است. این مدل از نظر طراحی نیز با دیگر لباس‌های Javelin تفاوت دارد و دارای قدرت تلپورت با برد کوتاه خواهد بود. علاوه بر این، در بازی نیازی به استفاده از هر چهار جاولین به طور همزمان نخواهد بود و اسکین خاصی برای سلاح‌ها در زمان انتشار آن‌ها تدارک دیده نشده است. ذکر این نکته نیز لازم است که ظواهر و بخش شخصی‌سازی هیچ تاثیری روی قدرت بازیکن نخواهد داشت. این خصوصیات ظاهری تنها روی نمای لباس‌ و زیبایی سلاح‌های بازیکنان اثر می‌گذارد و شامل تنوع و انتخاب‌های بسیار زیاد و گسترده‌ای خواهد بود.

anthem

همچنین بر این نکته تاکید شده است که بازیکنان نمی‌توانند با سقوط یا پریدن روی یک دشمن به او آسیب وارد کنند؛ گرچه مبارزات هوایی بخشی جدایی ناپذیر از گیم پلی بازی را تشکیل خواهند داد. در این میان خبر جالب این است که ویژگی فریلنسر به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا مقدار ذخیره‌ی مهمات خود را در حین لوت کردن افزایش دهند. با این قابلیت می‌توانید بدون شلوغ شدن Inventory خود، مهمات مورد نظرتان را ذخیره کنید. وارنر در در ادامه‌ی صحبت‌های خود تاکید کرد که بعدا در مورد یک برنامه‌‌ی جانبی برای این بازی اطلاعاتی را در اختیار هواداران قرار خواهد داد. در نهایت اگر مایل به شنیدن اطلاعات تکمیلی دیگری در مورد این بازی هستید باید تا زمان انتشار نسخه‌ی دموی بازی منتظر بمانید.

بازی Anthem در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (برابر با ۳ اسفند ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده