نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

تهیه‌کننده SoulCalibur VI به شایعات پیرامون عرضه این بازی برای سوییچ پاسخ داد

تهیه‌کننده‌ی بازی SoulCalibur VI طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت DualShockers، از صحت و سقم شایعات منتشر‌شده در مورد عرضه‌ی این بازی روی سوییچ سخن گفته است.

در جریان مراسم گیمزکام سال جاری (Gamescom 2018) که در کلن آلمان برگزار شد، وب‌سایت DualShockers گفت‌و‌گویی را با موتوهیرو اوکوبو، تهیه‌کننده‌ی بازی SoulCalibur VI انجام داد؛ مصاحبه‌ای که محور اصلی آن را شایعات منتشر‌شده مبنی بر عرضه‌ی این بازی روی پلتفرم نینتندو سوییچ تشکیل می‌داد. اوکوبو در طول این مصاحبه توضیح داد که نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی هنوز ساخته نشده است، اما پرونده‌ی انجام این کار، همچنان بر سر میز سازندگان بازی قرار دارد:

در حال حاضر هیچ اقدامی مبنی بر ساخت نسخه نینتندو سوییچ این بازی انجام نگرفته است، اما ما به‌خوبی در جریان هستیم که سوییچ یک سخت‌افزار بسیار موفق است و اگر موقعیتی برای انجام این کار پیش‌ بیاید قطعا از انجام آن استقبال خواهیم کرد. در حال حاضر تمرکز اصلی ما و دیگر اعضای تیم سازنده روی انتشار بازی در تاریخ ۱۹ اکتبر است. به همین دلیل وقت زیادی برای فکر کردن در مورد تصمیمات اینچنینی نداریم، اما بعد از انتشار بازی در مورد این احتمال فکر خواهیم کرد.

با توجه به صحبت‌های تهیه‌کننده‌ی این سری بازی‌، مشخص است که شایعات مبنی بر عرضه‌ی این بازی برای نینتندو سوییچ حقیقت نداشته است؛ گرچه با استناد به همین مصاحبه، همچنان امید زیادی برای تحقق این موضوع وجود دارد.

بازی SoulCalibur VI در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و کامپیوتر در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

برای اطلاع از تازه‌ترین اخبار بازی با ما در تیم خبری زومجی همراه باشید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده