نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

Cherry فیلم بعدی برادران روسو پس از فیلم Avengers 4 خواهد بود

برادران روسو کارگردانی فیلم Cherry را بر عهده گرفتند. این فیلم جدیدترین کار این دو کارگردان پس از فیلم Avengers 4 خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم بعدی برادران روسو مشخص شده است. جو و آنتونی روسو که بیشتر با نام برادران روسو شناخته می‌شوند، پیش از اینکه برای کارگردانی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول شناخته شوند، به‌عنوان کارگردان سریال‌های محبوبی چون سریال Community (کامیونیتی) و سریال Arrested Development (پرورش شکست‌خورده) شناخته شده‌اند و در حال حاضر استودیوی فیلمسازی AGBO را تاسیس کرده‌اند که فیلم Assassination Nation، یکی از اولین محصولات این کمپانی است. برادران روسو امسال فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) را در کارنامه داشته‌اند و کمتر از یک سال دیگر فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) که آخرین کار آن‌ها در دنیای سینمایی مارول، به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و بدین ترتیب کار این دو برادر فعلا در دنیای سینمایی به پایان خواهد رسید.

مقاله مرتبط

حال پروژه جدید این دو کارگردان مشخص شده است و طبق انتظار، این پروژه ارتباطی با دنیای سینمایی مارول ندارد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، فیلم Cherry (چری)، پروژه بعدی برادران روسو خواهد بود که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر نیکو واکر است که به‌تازگی کمپانی AGBO حق ساخت و انتشار فیلمی براساس آن را دریافت کرده است. فیلم Cherry داستان واقعی یک پزشک سابق ارتش آمریکا به‌ناک نیکو واکر را روایت می‌کند که در واقع او کتاب زندگینامه خود را نوشته است. واکر پس از بازگشت از عراق و خدمت به ارتش آمریکا در این کشور، دچار بیماری و اعتیاد به مواد مخدر می‌شود و در ادامه تصمیم به دزدی از بانک می‌گیرد و این چیزی است که باعث علاقه‌مندی برادران روسو به ساخت این فیلم شده است.

واکر با دریافت یک مبلغ هفت رقمی زندگینامه خود را فروخته است و بخشی از این پروژه نیز خواهد بود. در حال حاضر برادران روسو به دنبال یک ناشر برای فیلم Cherry هستند و به‌زودی مراحل انتخاب بازیگر این فیلم آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود فیلم Cherry در بهترین و زودترین حالت در سال ۲۰۲۰ اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده