نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

دو تور جذاب برای یک سفر ساحلی تابستانی

با توجه به گرمای هوا چند روزی آفتاب گرفتن در کنار ساحل حسابی حالتان را تازه می‌کند. دو کشور پرطرفدار گردشگری را که مخصوص سفر‌های چند روزه تا یک هفته‌ای است به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تور استانبول؛ شنا در ساحل‌های قشنگ و تاریخی

یکی از کار‌های جذاب تور استانبول، رفتن به جزایر پرنسس، یکی از سریع‌ترین و بهترین راه‌های گریز از شهر شلوغ است. این یک انتخاب برای سفر درون شهری کوتاه دلچسب و بسیار ارزان محسوب می‌شود. هر قدر هم که از زیبایی‌های جزایر پرنسس بگوییم تا زمانی که خودتان به آن سفر نکنید به خوبی حق مطلب ادا نخواهد شد. آفتاب دلچسب، دریای آبی و آرام و جزیره‌ای سراسر سرسبز و پرگل اولین چیزهایی است که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید.

رسیدن به استانبول بسیار ساده است. آژانس آویسا چارتر کننده اصلی پرواز‌های قشم ایر به مقصد استانبول است و تور‌ها با همین پرواز برنامه‌ریزی می‌شوند. تمامی گردشگران در تور‌ها دارای ترنسفر‌ رایگان فرودگاهی نیز هستند.

می‌توانید آخر هفته در کافه‌های گالاتا قهوه و باقلوای ترکی بخورید. یکی از جالب‌ترین جاذبه‌های استانبول خرید کردن است که در مراکز خرید بزرگ آن مثل پالادیوم، جواهر یا فروم بهترین برند‌ها را پیدا می‌کنید. همیشه بخشی از فروشگاه‌ها تخفیف هم دارند و خرید خوبی از آب در می‌آید.

همه خوبی‌ها و خوشی‌های استانبول یک طرف، اقامت در هتل‌های دنج و خوش ساخت آن یک طرف. شما با هر بودجه‌ای می‌توانید حتی هتل سه ستاره خوب رزرو کنید و از اقامت در هتلتان لذت ببرید.

تمامی هتل‌ها شامل صبحانه رایگان هستند. معمولا هتل‌های دنج استانبول که در محله‌های تقسیم و سلطان احمد هستند، سالن‌های غذا خوری خوش‌منظره‌ای روی پشت بام‌های خود دارند و روزتان را با یک منظره فوق‌العاده از شهر آغاز می‌کنید.

یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید رفتن به مهم‌ترین مکان‌های تاریخی شهر است. اول از همه به مسجد ایاصوفیه بروید و از ساختمان باستانی و معماری زیبایش بازدید کنید؛ سپس از مسجد باشکوه آبی، مخزن آب باسلیکا، کاخ توپکاپی، کلیسای چورا، بازار بزرگ و موزه‌های باستان‌شناسی دیدن کنید و با سیر تاریخی و تحول فرهنگی این شهر تاریخی آشنا شوید.

برای رزرو بهترین هتل‌های باب سلیقه خودتان و ساعات پروازی مناسب با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و برای گذراندن تعطیلاتی زیبا راهی سفر به ترکیه شوید.

رپورتاژ آگهی

تور تایلند؛ سرزمین سواحل زیبای کریستالی

در سفر تابستانه به تایلند با آژانس آویسا چند انتخاب خوب پیش روی شماست؛ می‌توانید با انتخاب یکی از تور‌های ترکیبی تایلند هم بانکوک را ببینید و هم اینکه چند شبی را در یکی از جزیره‌‌های پوکت، پاتایا اقامت کنید یا حتی اگر به دنبال سفری آرامش بخش هستید می‌توانید یک هفته تمام را فقط در شهرهای ساحلی تایلند بمانید، در انواع هتل‌های زیبای این شهر‌ها ماساژ بگیرید، صبح‌ها دسته‌جمعی یوگا کنید و زیر نور آفتاب لم بدهید و نوشیدنی بنوشید.

کوه لارن یکی از زیباترین جزایر تایلند با ساحلی شگرف است. کوه‌های جنگلی این جزیره به شما فرصت کوهنوردی و پیاده‌روی‌های گروهی را می‌دهد و در نهایت منظره‌ای باورنکردنی در ارتفاعات خود به شما پیشکش می‌کند. همچنین سواحل گرم و طلایی آن موقعیت مناسبی برای انواع تفریحات و ورزش‌ها مطابق تمام سلایق و سنین فراهم می‌آورد.

در بانکوک بهترین و ارزان‌ترین خرید‌ها را در خیابان سوخومویت و میدان سیام انجام می‌دهید. اینجا پر از فروشگاه‌های مختلف و انواع رستوران‌ها و غذاهای خیابانی‌ است که معمولا در کنار تمام غذاهایشان سس‌های عجیبی با طعم‌های جدید به شما می‌دهند. تجربه این طعم‌های جدید برای شما می‌تواند جالب باشد.

برای خوردن بهترین غذاهای محلی به بازارهای شناور که به ونیز کوچک معروف شده، سری بزنید که بهترین و رنگارنگ‌ترین سوژه عکاسی را پیش رویتان می‌بینید. بانکوک پر از معابد زیباست و سالانه صد‌ها نفر از همه جای دنیا برای دیدن معماری خاص و زیبا و طلایی این بناها به تایلند سفر می‌کنند.

هتل‌های زیبای چهار و پنج ستاره تایلند بهترین خدمات را برای آسایش و تفریح شما ارائه می‌دهند و نسبت به خدمات و کیفیتی که دارند به طور باورنکردنی قیمت‌های مناسبی دارند. این هتل‌ها را روی وب‌سایت آژانس آویسا بررسی کنید و برای انتخاب آنها می‌توانید با کارشناسان سفر در آژانس مشورت کنید.

تمامی هتل‌ها دارای صبحانه رایگان هستند و شما از صبحانه‌های بین‌المللی هتل‌ها لذت می‌برید.

تمامی تور‌ها با شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‌شوند. درنظر داشته باشید که پرواز‌های ایرانی مستقیم به مقصد می‌رسند و مسافران با راحتی بیشتری این مسیر را طی می‌کنند. البته ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی رایگان شامل تمام پکیج تور‌ها نیز می‌شود.

اینجا کشوریست که همه اهل سفر‌ها حتما باید ببینند. با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید، برای تجربه شادی و هیجان تور تایلند را رزرو کنید و این کشور جالب را ببینید. 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده